naisen ejakulaatio
millaisessa tilanteessa onnistunut?fiilikset? onko tullu helpolla?Itse vasta nyt muutaman kerran kokenut ja ihan huippuolot on tullu. Ei ole tullu helpolla mutta kun on tarpeeksi rentoutunut niin lähtee kyllä...kokemuksia haluais kuulla.
Kommentit (11)
Vierailija:
millaisessa tilanteessa onnistunut?fiilikset? onko tullu helpolla?Itse vasta nyt muutaman kerran kokenut ja ihan huippuolot on tullu. Ei ole tullu helpolla mutta kun on tarpeeksi rentoutunut niin lähtee kyllä...kokemuksia haluais kuulla.
Että miten se niinkuin käytännössä onnistuu? Miten ylipäätään semmoinen voi " tulla" ? Pitääkö jotenkin jännittää jotain vatsalihaksia tms...?
kun mies nuolee, sormettaa ja kenties fistaa samalla. Orgasmin saaminen kestää pitkään, mutta kun se tulee niin on todellavoimakas. Tulee sellainen pieni pissahädän tunne ja kun sitä ei pidättele vaan rentoutuu niin nesteet lentää. Tosin itselläni ejakulaatiossa ei lennä litratolkulla vaan nestettä lorahtaa jonkin verran.
tarpeeksi pitkään. Antaa mennä juuri rajoille ja vasta sitten loppuun saakka. Orgasmin pitää antaa myös tulla loppuun, kun se voi kestää pitkään ja moni mies lopettaa touhut puolitiehen kun eivät ymmärrä kuinka pitkä se orgasmi voi olla.
Vasta siellä ihan lopussa lorahtaa nesteitä oikein kunnolla. Itsellä ei tule ihan hellässä otteessa vaan joko kunnolla panemalla tai sormettamalla.
alapäästä löydy sellaista säiliötä, jossa sitä nestettä sellainen määrä olisi jemmassa:)
Mistä sen tietää, mitä sieltä lirahtaa... :-)
se on kirkasta, maistuu suolalle ja haisee aavistuksen pissalle muttei kuitenkaan samalle, hyvin mieto tuoksu
vaan virtsaputken seinämistä, Skenen rauhasista.
suurin himoni olisi saada nuolla naista joka roiskuisi orgasmin kourissa kasvoilleni... nam
T: mies 35
tuollaista se onkin kuten monet kertoi,,,itse ollu myös ihmeissäni kun se on vasta nyt tulluut kuvioon:) mutta ei ollenkaa paha tunne...
-AP-
No huomaa sen ainakin siitä että alapää tuntuu oikeesti ihan märältä. Ei vain turpean kostealta. Vaikka kuinka peset, niin aina vaan tuntuu. Ja itse ejakulaatiuhiteken tuntee hassuna purkautumisen tunteena " jalkovälissään" .
Kyse on vain heittäytymisestä kun on kiihottunut ja antaa mennä.. kyllä siinä nesteet virtaa!