Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin ihanan Pia´s pellavamekon? 139€ on kohtuu hintakin vielä

Vierailija
23.07.2013 |

aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän nuo luonnonmateriaalit ovat kuumaa kamaa, joten niillä voi rahastaa ihan miten tykkää, kun aiemmin ruotsiketjuista trendivaatteensa ostaneilla ei ole käsitystä niiden hintatasosta. Jos joku kehtaa epäillä niin lyödään pöytään "suomalainen työ"-kortti.

Vierailija
82/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tähtitunika, sauma rikki ennen pesua. Mutta Caprit ja toinen tunika vielä ehjät ja tyytyväinen olen. Sopivan rennot. Tunikan alla oon pitänyt mustavalkoisia leggareita ja ei kyllä mun mielestä ole mummomainen. Ostan alesta ja aina mahdollisimman pienen mulle sopivan koon elikkäs niiden mittojen mukaan mitä on ilmoitettu, niin ei ole telttamainen päällä. Hinta normina on suolainen, enkä koskaan ostaisi normihintaisena.

Laatu ei ole ihan priimaa saumoista eikä kankaistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee hinta vaatteista jotka näyttää yläkoululaisen käsityön tekeleiltä :D

Vierailija
84/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pellavamekkoa minäkin etsin, ei ole nettikaupoissakaan vielä sopivaa vastaan tullut. Vinkkejä? Perusmekko/tunika.

Mekosta tiedä, mutta noita cherokee-tyylisiä koruja löytyy satoja Alista ja Ebaysta halvalla. alle femmalla ja alle kympillä: http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Bohemian-Style-Women-Jewelry…

http://www.aliexpress.com/item/Fashion-bohemia-national-trend-feather-t…

Vierailija
85/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui helvetti mikä hinta.

T. Opiskelija

Vierailija
86/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mun tyylisiä vaatteita. Mulla on ikää 43v. Satsaa aika paljon rahaa vaatteisiin. Hääjuhliin mennessä 500e menee helposti. Tosin taas nykyään ostan aika paljon ulkomailta.

Kenen häissä 43v käy? EX-MIEHEN?

Vierailija
87/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lyhyemmistä mekoista tulee mieleen yöpaita tai nuoren naisen siivouskolttu kesähelteellä.

Vierailija
88/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta saa vastaavia 1/3 hinnalla. Siellä ne on tehty nämä piasit

Vierailija
89/94 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mun tyylisiä vaatteita. Mulla on ikää 43v. Satsaa aika paljon rahaa vaatteisiin. Hääjuhliin mennessä 500e menee helposti. Tosin taas nykyään ostan aika paljon ulkomailta.

Kenen häissä 43v käy? EX-MIEHEN?

No kummilapsen, sukulaisen, oman lapsen, ystävän, työkaverin ja helkutti vaikka oman äitinsä häissä! Luulitko, että niissä juhlissa on joku ikäraja?

Vierailija
90/94 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josefiinan aitta Lohjalla myy samoja pellava-ja viskoosirättejä kolmasosahinnalla. Menkää sinne. Pias osaa stailata mainoskuvat hyvin, mutta kuka hullu maksaa noista 150 euroa...

Vierailija
91/94 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kyseisestä liikkeestä aika paljon vaatteita. Tosin en pellavavaatteita, vaan muita:

- parit farkut

- huiveja

- kengät

- neule

- jopa kahdet mielipiteitä jakavat yoga-housutkin: http://www.bypias.com/perfect-jeans-yoga-harmaa-p-2817.html?osCsid=4ee2…

Liike sijaitsee työpaikan lähellä, joten aika usein tulee siellä piipahdettua. Olen ollut ostoksiini tyytyväinen. Hieman rennompia vaatteita vapaa-aikaan ja töihinkin, kun ei asiakkaita tarvitse tavata. Yoga-housut on olleet reissuhousuina todella hyviä. Lomareissuilla rennot housut viileämmille ilmoille ja työreissuilla ne voi tunkea vaikka tietokonesalkun sivutaskuun.

Vierailija
92/94 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta koko juttu.

Tallinnan torilta saa samoja "designvaatteuta" ilman design in Finland-lätkää.

Paidat Italiasta, samoin ne kashmirtuotteet. Törmännyt "Boheminiaan" muualla yli puolet halvemmalla hinnalla.

Pipon ostin sieltä syksyllä ja ebaystä saman olisi saanut parilla eurolla. Tilataan tuotteita mm.Kiinasta ja myydään hirveällä hinnalla.

Tuotteiden laatu huonoa.

Pleasen farkuista on mitat ja saumat kopioitu täysin ja on niin omaa "Perfect Jeans"- merkkiä.

Minulle ei ole suostuttu kertomaan, missä vaatteet valmistetaan.

Maku mennyt..

Vierailija
93/94 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa farkuista valmistetaan Kiinassa :) se siitä kotimaisen brändin kulisseista. Ja työpaikkakiusaaminen rehottaa tuossa firmassa eli hyvin menee senkin osalta. Oon ihan järkyttynyt miten voi mielikuva tästä yrittäjästä muuttua kun menin lukemaan bypias yrityksen työpaikkakiusaamisesta kun googlasin bypias työpaikkakiusaaminen, ihan uskomaton nainen jota ei saada vastuuseen mistään!!

Vierailija
94/94 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät hinnat! 

Pellava tulee ties missä ja valmistus Virossa. 

Itse ostan Italiasta siellä tehtyjä 30-50e. Hinta ja laatu kohtaa, 15v on vanhin (maksoi silloin 18e) ja yhä kuosissa vaikka pestään ja pidetään viikoittain kesällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi