Ostin ihanan Pia´s pellavamekon? 139€ on kohtuu hintakin vielä
aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 11:36"]
Minäkin boikotoin, ihan vaan Tämän piilomainonnan takia. Eikö niitä muuten mene kaupaksi?
[/quote]
Niin eikä se ole edes kovin piilossa. Palstaahan ei mainostamiseen saa käyttää. Vois pyytää ylläpidon poistamaan!
Mulla on se perusmekko, spaghettiolkaimilla, rinnan alla kuminauha. Pakko pitää jotain paitaa alla, muuten on edestä liian antava. Siksi ei niin hyvä.
Mä pidän näistä, jotka olen tilannut. Mulla on yksi tunika ja siihen sopivat pellavacaprit, pari silkkipuseroa ja mekko. Pidän tosi paljon täntyylisistä vaatteista ja olen keski-ikäinen, tyttömäisen tyylin ystävä. Pellava tosin rypistyy helposti, mutten anna sen häiritä.
Suomalaista yrittäjää tahdon tukea.
Taitaa Pia itse olla mallina suurimmassa osassa kuvia. Noloa.
En tykkää. Liikaa rimpsuja ja röyhelöitä. Näyttävät yöpaidoilta. Näitä näkee (pyylevien) 40+-ikäisten päällä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:06"]
Hei mistä saa halvemmalla pellavavaatteita? Haluaisin mustan mekon/tunikan, rennon, ei mitää hörhelöitä?
[/quote]
Virossa saisit varmaan teetettyä mittojen mukaan murto-osalla näistä hinnoista.
Ei todellakaan mitään kotimaista, Virossa ommellaan ja virolaisten palkat tiedetään, että kyllä on ylihinnoiteltuja vaatteita!
Hieman harmittaa ton yrittäjän puolesta, kun näyttää nettisivujen perusteella olevan vähän "one-trick pony". :/ Tuo hillitön ruotsalaisrusketus ja vaaleat pellavavaatteet on selkeä trendi, joka ei loputtomiin myy. Toivottavasti alkaa jo pian laajentamaan tyyliä, ettei jää ihan tyhjän päälle.
Järkyttäviä ylihintaisia rytkyjä! Näitä samoja saa muutamalla kympillä toreilta:/ Mua ärsyttää myös näiden Piasin tuotteiden mainostaminen monien blogien kommenttibokseissa.
Eivät nämä ole mitään suomalaista käsityötä vaan ulkomailta tuotettuja. Et millään tavalla edistä suomalaista taloutta ostamalla itsellesi Piasin halparytkyjä. Ja mikä toi bohemia on eihän se ole näiden vaatteiden tyylisuunta ollenkaan vaan nää ovat jotain shabby chic-tyyliä joka on ollut out jo vuosia.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 12:27"]
Hyvä, että löytyy vaihtoehtoja! Pia´s Designin vaatteet eivät tosiaan kestä pesua ovat kankeita, eikä saa silitysraudalla millään suoraksi, lisäksi saumat eivät kestä, varokaa! Miksi hankkia tuotteita, joita ei uskalla pestä! Paljonko hinnoissa on ilmaa välissä ja missä ne todella ommellaan? Kys. firman myymiä kenkiäkin saa edullisemmin muualta! Suunnittelija vastaa reklamaatioihin ylimielisesti, asiakasta halveksuen. Ostakoon siis ne, jotka uskaltavat!
[/quote]
Kuka ihmeen puupää silittää pellavavaatteita?
Ennemmin pukeudun säkkiin. Rumat vaatteilla koreilee sanoo vanha pohojammaalainen sananlasku
Ebayssa on samoja pellava tuotteita mitä hän myy Bohemiamalliston alla ja ebay hinta n. 17 eur ja hänellä 129 eur. Samoin pitsipuseroita tilaa ulkomailta joita saa netistä 29 euroa.
Malli ei suinkaan ole Pia Erlund.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Pia itse olla mallina suurimmassa osassa kuvia. Noloa.
Malli ei suinkaan ole Pia Erlund.
Pelkkä nimi ärsyttää, "Pia´s"", eli Pia yhdellä i:llä, anteeksi vaan. Tulee tunkkainen ysärifiilis mieleen jo pelkästä nimestä, vaatteet samaa linjaa. Samanlaisia ostelen Espanjasta markkinoilta ja pikkukaupoista alle 20 euron hintaan. Olin ällistynyt kun katsoin yrityksen nettisivuja, siis täh, ostaako joku noita noilla hinnoilla? Miten toi voi menestyä Suomessa, kuka noita vaatteita ostaa ja missä niitä pitää? Onko toi Pia joku espoolainen kotirouva?
Kivan näköisiä vaatteita. Nyt kun olen työttömänä niin voisin itselleni ommella jotain vastaavaa kivaa pellavasta. Se olisi takuuvarmasti kotimaista, toisin kuin kyseinen tuotemerkki. Mitä ilmeisemmin valmistus tapahtuu Virossa. Suomalaiset ainakin ihan kiitettävästi työllistävät naapurikansaamme.
Enpä ollut aiemmin kuullutkaan tällaisesta merkistä. Tuo ekan sivun röyhelöliivi on aika karsea, samoin kuin muutkin röyhelömallit, mutta tykkään noista simppelimmän mallisista, esim.:
http://www.bypias.com/jenny-linen-dress-denim-grey-p-1634.html
http://www.bypias.com/knitted-linen-poncho-white-p-1938.html
Luulen että Pian lempituoksu on Diorin Poison, tulee se tuoksu mieleen noista vaatteista.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 08:53"]
aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?
[/quote]
No Pia se täällä mainostelee. Kiva. Kauheita rytkyjä!