Ostin ihanan Pia´s pellavamekon? 139€ on kohtuu hintakin vielä
aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?
Kommentit (94)
Järkyttynyt olen, mutten yllättynyt että tätä shabby chic -skeidaa saa vaatteidenkin muodossa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 09:38"]
Olen pitkään ihastellut noita Pia's -vaatteita. Aion mennä pellavapäiville sinne lokuun alussa, ja ostan ainakin tämän http://www.linenbypias.fi/pitka-liivijakku-natural-p-66.html ja jonkun huivin.
[/quote]
En lukenut koko ketjua, mutta mulla on lähes täsmälleen samanlainen liivi väriä ja materiaalia myöten, ja maksoi ihan hurjat 12€ alennusmyynnissä :D En IKINÄ pulittaisi moisesta sataaseitsemääkymppiä, kiesu mitä ryöstöä!
Mammamaisia ylihintasia huonosti istuvia rytkyjä.
tykkäisin mekoista mutta en hinnoista.... mutta ehkä joskus vielä investoin, on kuitenkin kotimaista työtä
Vai kohtuu hinta. No, mikäs siinä jos on varaa. Näinä hetkinä kyllä kalvaa mieltä, miten tuokin raha on yli puolet siitä mitä mä saan kuussa käteen. Ja joo, ostin viimeksi citymarketista aletangosta hameen reilulla seitsemällä eurolla ja syksyn tullen jää tällaisetkin vaatehankinnat pois, koska lapsi menee päivähoitoon ja käyttöraha pienenee entisestään. Eli kyllä, olen kateellinen ja hieman katkera ihminen tällä hetkellä. Onneksi on oma katto pään päällä.
Olen pitkään ihastellut noita Pia's -vaatteita. Aion mennä pellavapäiville sinne lokuun alussa, ja ostan ainakin tämän http://www.linenbypias.fi/pitka-liivijakku-natural-p-66.html ja jonkun huivin.
En maksaisi tuollaisia hintoja =) Simppeleitä perusvaatteita
Ihania vaatteita ovat. Mutta en pysty maksamaan tuollaisia hintoja. Mutta JOS pystyisin, ostaisin harmaan tähtikassin ja harmaavalkoisen tähtitunikan.
Yritin etsiä mekkoa rippijuhliin ja mikä tahansa mekko on tämän hintainen. Ikävää. Suomessa vaan jotkut ovat kalliita.
Ehdottomasti jos joskus laittaisin noin paljon vaatteisiin rahaa voisin myös näihin laittaa.
Niin kauan kun tulot ovat mitä ovat en edes harkitse.
Jossain messuilla näin näitä myynnissä ja en kertaakaan nähnyt ihmisiä ympärillä jotain ostamassa. Aina osasto oli tyhjä ihmisistä. Ainoastaan myyjä oli paikalla ja osasto oli täynnä vaatteita.
Selkeästi keski- ikäisille tarkoitettuja nuo vaatteet. Ehkä voisin harkita joskus 15 vuoden kuluttua.
Tosi nättejä vaatteita. Hinnan voi jokainen laskea oman tuntipalkkansa mukaan. Materiaalit päälle. Hyvä kun suositte suomalaista työtä. Valitettavasti/tai onneksi meillä on erituntipalkat kuin kiinassa tai muualla missä vaatteita yleensä tehdään. Itse olen köyhä pullukka, eli nuo ihanuudet ovat laskuista pois. Siltikin silmälepää yksilöllisyydessä ja laadussa. Hyvä valinta.
Sun pitää opetella mainostamaan piilotetummin. Olet nyt muutaman pellavamekkoviestin tänne kirjoittanut ja ne ovat läpinäkyvää mainontaa. Nyt sun kuuluu kirjoittaa, että ihan olen asiakas ja hyvää hyvyyttäni suosittelin teille ostostani.
Oli mainos tai ei, niin kiva löytää tuollainen sivu. Kiitos siitä.
itse en kyllä ostaisi mitään pellavaista, kaamea materiaali jota ei saa sileeksi millään.
Ei todellakaan mun tyylisiä vaatteita. Mulla on ikää 43v. Satsaa aika paljon rahaa vaatteisiin. Hääjuhliin mennessä 500e menee helposti. Tosin taas nykyään ostan aika paljon ulkomailta.
Kamala hinta ihan perusrytkyistä:( Olen ulkomailla ostanut pellavavaatteita muutaman kympin hintoihin ja hyvin ovat pysyneet kuosissa ja muodossa vielä vuosien jälkeen. Suomalainen käsityö on pettänyt mut useaan otteeseen. Nykyään en edes ajattele sitä vaihtoehtona kun teen uusia vaatehankintoja itselleni tai lapsille. Nytkin suututtaa kun mietin kuinka paljon rahaa olen pistänyt suoranaiseen pa...aan kun olen tukenut suomalaisia naisyrittäjiä:(
En enää ikinä osta tuolta mitään, koska yrittäjä näin räikeästi mainostaa tuotettaan. Aika moni uskoo, että joku tavallinen asiakas täällä kirjoittelee, mutta sekä kehumis- että haukkumisviestit ovat yrittäjän tekemiä. Myös haukkumisviesti herättää kuluttajan mielenkiinnon, jopa helpommin kuin kehumisviesti.
Provo.