Ostin ihanan Pia´s pellavamekon? 139€ on kohtuu hintakin vielä
aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?
Kommentit (94)
Missä tuossa sanottiin että on suomalaista käsityötä? Suomalaista designia jonka on taitavat naiset ommelleet, missä?
Hinta on ihan kohdillaan ja vähän liian romanttisia minun makuuni.
Minulla on varmasti 7v vanhat pellavahousut jotka vain paranevat pitäessä ja 4v vanha pellavatunika, jota olen paljon käyttänyt. Välillä ihan hävettää että taas laitan päälleni kun on vielä kirkkaan vaaleanpunainen niin että jokaiselle joka on nähnyt jää varmasti mieleen, on vaan niin ihana päällä. Pellava on vaan niin ihanaa, arjessa, kun ei vaatteen tarvitsekaan olla ihan sileä
Hei mistä saa halvemmalla pellavavaatteita? Haluaisin mustan mekon/tunikan, rennon, ei mitää hörhelöitä?
Hei mistä saa halvemmalla pellavavaatteita? Haluaisin mustan mekon/tunikan, rennon, ei mitää hörhelöitä?
pellavamekkoa minäkin etsin, ei ole nettikaupoissakaan vielä sopivaa vastaan tullut. Vinkkejä? Perusmekko/tunika.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 15:52"]
pellavamekkoa minäkin etsin, ei ole nettikaupoissakaan vielä sopivaa vastaan tullut. Vinkkejä? Perusmekko/tunika.
[/quote]
Mulla on tuolta ihan perusmalli, mustana. Vuosi sitten tilasin, paljon olen pitänyt eikä miksikään ole mennyt. Tykkään! Eikä rypisty ollenkaan niin pahasti, kuin pelkäsin :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 15:52"]
[/quote]
Mulla on tuolta ihan perusmalli, mustana. Vuosi sitten tilasin, paljon olen pitänyt eikä miksikään ole mennyt. Tykkään! Eikä rypisty ollenkaan niin pahasti, kuin pelkäsin :)
[/quote]
Sori, linkki jäi... http://coconate.mycashflow.fi/category/30/tunikat-ja-mekot
coconaten mekko suuri pettymys suhteessa kovaan hintaan,pellavakin on kuin kiveä.
En pääse yli noista mamelukeista. Wtf?!?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Mulla on coconaten tunika, ainakin silloin siellä oli myös röyhelöttömiä. www.coconate.com
Pian mekot on mun mielestä tosi tylsän värisiä. Tuolla olen nähnyt osuvampia värejä: http://www.carinantarina.fi/
Sillä ei taida olla verkkokauppaa. Ja hinnat on näissä aikamoisia, mutta alesta saattaa löytyä kohtuulliseenkin hintaan.
Mulle ihan uusi merkki; kieltämättä röyhelömaniac tökkii, koska suurimmassa osassa tuotteista röyhelö (tai huiveissa tähtikuvio). Periaatteessa ihan kivan näköistä mun ikäselle (50 v.), eipä nämä teinivaatteita ole. Värisävyt sopivan maanläheisiä. Ylileveät helmat tekevät kyllä läskinnäköiseksi, suorat mallit parempia. Noita rimpsucapreja en kyllä pukisi päälleni.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 08:53"]aivan ihanan tyttömäinen. Onko muilla? Mitä tykkäätte?
[/quote]Ei olis nyt varaa itsellä mutta ehkä johonkin juhlaan joskus :)
Huh hellettä, miten hirvittäviä keski-iänkriisi-vaatteita. Miten osaavatkin olla yhtäaikaa tanttamaisia ja lapsellisia, siis seksittömiä oikeastaan, eleganssikin loistaa poissaolollaan.
Pia`s pellavatuotteita haukutaan täällä monin sanoin. Miksi? Jos ette tykkää tyylistä, niin älkää ostako. Pia´s tyyli on ihan omansa ja sille on kannattajia. Kyllä jokaiselle jotain löytyy tuhansista tarjokkaista. Ja huom. en ole tämä yrittäjä. Mitenhän nämä kirjoitukset menee vielä piilomainonnaksi, en ymmärrä suomalaista ajatusmallia, mieli tekisi sanoa, että hankkikaa elämä.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 14:14"]Minkä ikäisille nuo vaatteet on? Itse olen +30v. ja ovat kyllä vähän "mamma"-maisia omaan makuuni ja hintakin tuntuu suolaiselta. Mutta varmaan 50+ ikäisille kivoja vaatteita!
[/quote]tai nuoremmille hieman ylipainoisille. Mut ei kyllä nuorekkaita ole. Ihmettelen kyllä ylkolaisten kauppojen tukemista tässä tilanteessa. Suomalaista kauppaa tukemalla joka tuotteesta tulee heti alv 24 % valtiolle, lisäksi työpaikkoja monella eri tavalla eli veroja. En voi käsittää että automaattisesti suositaan ulkomaalaisia kauppoja.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 11:36"]
Minäkin boikotoin, ihan vaan Tämän piilomainonnan takia. Eikö niitä muuten mene kaupaksi?
[/quote]
Niin eikä se ole edes kovin piilossa. Palstaahan ei mainostamiseen saa käyttää. Vois pyytää ylläpidon poistamaan!
[/quote]
Meinasin just itsekin vastata että enpä ennen ole kuullutkaan ja nyt kun tiedän tiedän kiertää kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:02"]Pia`s pellavatuotteita haukutaan täällä monin sanoin. Miksi? Jos ette tykkää tyylistä, niin älkää ostako. Pia´s tyyli on ihan omansa ja sille on kannattajia. Kyllä jokaiselle jotain löytyy tuhansista tarjokkaista. Ja huom. en ole tämä yrittäjä. Mitenhän nämä kirjoitukset menee vielä piilomainonnaksi, en ymmärrä suomalaista ajatusmallia, mieli tekisi sanoa, että hankkikaa elämä.
[/quote]
Todista pia ettet ole pia... Ei taida onnistua.
Olen täysin samaa mieltä asiasta. Hintaansa nähden ovat huonolaatuisia!
Minäkin boikotoin, ihan vaan Tämän piilomainonnan takia. Eikö niitä muuten mene kaupaksi?