Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa valittava naapuri :(

Vierailija
17.11.2007 |

Asumme kerrostalon ylimmässä (6.) kerroksessa ja ensimmäisessä kerroksessa asuu n. 40-vuotias nainen, joka valittaa aivan kaikesta. Hän on valittanut muille asukkaille mm. siitä, että nämä käyttävät taloyhtiön pesukonetta ja kuivausrumpua, koska siitä kuulemma kuuluu sietämätön meteli hänen asuntoonsa. Samaten hän valittaa alaoven ja kellarinovien kolahduksista ja tuli jopa huutamaan poraamisen aiheuttamasta melusta remonttimiehille, jotka tulivat korjaamaan ovea, ettei se kolahtaisi niin kovaa.

Nyt häntä rassaa myös meidän saunominen. Meillä on kolme lasta ja melua pesuhuoneessa kyllä riittää ja saunan ja pesuhuoneen välisestä ovesta kuljetaan tiuhaan. Meillä on saunavuoro lauantaisin klo 17 ja yleensä ollaan saunassa vaan 30 minuuttia, joten koettelemuksen ei pitäisi olla hänelle ylivoimainen. Mutta taas hän oli ala-aulassa odottamassa ja alkoi räksyttää.

Minua vaivaa tuo. On tosi paha mieli, en kestä tällaista " riitelyä" mutta naisen kanssa on aika mahdotonta pysyä väkleissäkään. Nainen tarvitsisi selvästi apua, ei tuollainen ole enää normaalia. Varsinkin, kun hän on asunut tässä talossa jo pari vuotta ja vasta nyt yllättäen äänet ovat alkaneet häiritä häntä noin kovasti. Mietin, pitäisikö minun soittaa hänestä jonnekin ensi viikolla... terveyskeskukseen tai mielenterveystoimistoon tai johonkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ja kun ette riko sääntöjä, jätät omaan arvoonsa. Älä ala riidellä, tai yltyy pahemmaksi.

Vierailija
2/2 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen oli selvä mielenterveystapaus, joten enpä ottanut suurta murhetta hänen valituksistaan. Älä sinäkään, tiedät itse varsin hyvin, että teidän elämänne on ihan normaalia ja äänet normaaleja asumiseen kuuluvia ääniä. Naapurilla ei ole mitään mahdollisuuksia ns. " voittaa" tässä asiassa, joten turhaan otat stressiä. Sääliä ennemminkin naapurianne pitää kuin pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla