Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, jolla hormonikierukka olisi pettänyt?

Vierailija
17.11.2007 |

Ehkäisyteho on kuulemma parempi kuin sterilisaatiossa. Voiko sitä pitää satavarmana, jos lapsia ei enää halua. Vai onko selibaatti ainoa vaihtoehto? Jos on aivan varma, että lapsia ei kerta kaikkiaan enempää halua. Neljä jo on, täydellisen rakkaita kaikki, mutta kolme viimeistä ollut jo vahinkoja ehkäisyn pettämisestä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan! En tiedä kierukasta, mulla oli se jotain sata vuotta sitten (leikisti) Nyt mulla 50-kymppisellä on yksivuotias tuossa heilumassa, mutta ihanalle tuntuu. Oli tosi yllätys, mutta nyt alan jo tottua.

Vierailija
2/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokaisessa ehkäisyssähän raskauden mahdollisuus on, toisissa isompi toisissa pienempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos näin etukäteen vaan jotenkin voi varmistaa niin, ei enää enempää. Sellaista härdelliä on tämä elämä näiden neljänkin kanssa välillä.

Ap

Vierailija
4/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt on niin, että ainoa täysin varma keino on selibaatti (tai ei ehkä sekään, jos pyhä henki lasketaan, eihän sitä koskaan tiedä), niin olisiko oikea ratkaisu todella olla selibaatissa loppu elämä? Koska lapsia emme enää halua, emme enää yksinkertaisesti saa seksiä harrastaa. Näinkö se menee? Itse en näin kuitenkaan ajattele, mutta tämä on aika mielenkiintoinen asia. Itsekään en aborttia voisi kuvitellakaan, mutta en sitä viitostakaan!

Ap

Vierailija
5/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen siihen tyytyväinen ollut jo 3 vuotta. Mutta kaikista varmin ehkäisy lienee sterilisaatio, joko naiselle tai miehelle. Miehelle se taitaa olla melko yksinkertainenkin toimenpide. Muistaakseni sterilisaation saa jos lapsia on enemmän kuin 3 tai jollain muulla hyvällä syyllä.

Vierailija
6/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkul petti kierukka. mut en tiiä oliks kupari vai hormoni. oli väärin asennettu.

Vierailija
7/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei aikanaan mennyt sterilisaatioon vaikka ehdotin, koska itse jo huolehtinyt ehkäisyasiat 20 vuotta. Katsoin kaikkien niiden pillerien, hormonikierukoide, kuparikierukoiden jälkeen tehneeni osani.

No meillä on sitten kierukkavauva, mutta enempää en minäkään jaksa, kun en tuotakaan saa edes kouluun ennen kuin täytän 50 v. Oli siis pakko mennä itse steriloitavaksi, mutta on kyllä seksihalutkin sitten ihan nollassa tuon ukon takia.

Vierailija
8/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatiota jotenkin vierastan, kun ollaan molemmat kuitenkin vasta 30v ja eihän sitä koskaan tiedä, vaikka nyt ihan mahdottomalta vitonen tuntuukin. Lisäksi epäilyttää miten se vaikuttaa seksielämään muuten. Onhan aina mahdollista tosiaan käyttää montaa ehkäisyä samaan aikaan, mutta sekin tuntuu niin työläältä.

Ap

Vierailija
9/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukasta huolimatta tuli vauva taloon.

Vierailija
10/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eräs kertonut, että hormonikierukka petti. Minä sitä kyselin montaan kertaan, että oliko varmasti kyseessä hormonikierukka, niin oli se.

Gyne on mulla taas sanonut, että yleensä ne pettämiset on sitä, että kohtu on " abortoinut" kierukan.

Vierailija
11/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen tosin että kuukuppi avusti eli lienee vetänyt kierukan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän