Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vauva imiessään päästä otteen koko ajan irti ja kääntää pään?

Vierailija
17.11.2007 |

Ei siis ainakaan johdu siitä, että olisi saanut jo mahansa täyteen. Heräsi äsken 4 tunnin päikkäreiltä ja imi vähän aikaa ja sitten aloitti tuon temppuilun. Ikää on nyt 3,5kk. Onko tämä nyt joku " lakko" ? Tuntuu, että vauva syö ihan liian vähän, vaikka rinnoista tulisi kyllä ihan reippaasti maitoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulee maitoa ihan suihkuamalla ja silloin meidän tyttö tekee juuri noin.

Vierailija
2/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, lapsi oppii pikkuhiljaa säätelemään. Luota häneen.

Syö sitten kun on aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pirteänä tissillä, aloittaa tuon saman leikin. Imee pari kertaa, sitten irroittaa otteensa, katsoo minua ja virnuilee. Ja sitten hamuaa taas rinnan suuhunsa. Vauva saattaa tehdä tuon parikymmentä kertaa peräkkäin.

Tässä iässä vauvoilla on jo niin paljon muita mielenkiinnon kohteita että se syöminen saattaa unohtua siinä tissillä ollessa...

Vierailija
4/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikassa, kunnes toi vaihe menee ohi.

Kyllä myös imetyslakko voi näkyä noin. Sekin menee ohi.

Vierailija
5/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva osaa kääntää pään pois ettei tukehdu/huku. Kyllä sillä nälkä saattaa olla. Kärsivällisyyttä! Eihän sitä maitoa tule niin paljon sitten kun on vähän aikaa imenyt. Tuo etumaito on kuitenkin tärkeää, eli älä ainakaan lypsä sitä pois.