minne tampereen yöhön?
pari kolmekymppistä (nippanappa) äiti-ihmistä haluaa pistää jalalla koreasti. ei mitään humppaa, eikä teiniteknoa, mutta tanssia pitäisi! niin ja istuskella ja lörpötellä ja pitää hauskaa. Minne siis?
Kommentit (6)
On siis siinä melkein Sokosta vastapäätä, vähän torille päin. Olisko siinä joku sisustusliike jne. siinä naapurissa. Raput mennään alas ja siellä on keskustelubaari ja illalla aukeaa sitten yökerho siihen " naapuritilaan" .
Siellä keskustelupuolella on tupakkapuoli (helpotus syntiselle) ja yökerhon puolella soitettiin sellaista kivaa nuoruusajan musaa (80- ja 90-lukujen höystettynä nykypäivällä).
Hieman aikuisempaan makuun, ei mikään " humppataivas" eikä toisaalta diskokaan. Aika usein live-esiintyjiä, mikä luonnollisesti vaikuttaa siihen millaista porukkaa asiakkaina...
Käy katsomassa netistä sivut!:) Sijaitsee Hämeenpuiston ja Pyynikintorin välimaastossa.
Ja kävinkin vähän aikaa sitten, kivaa oli :)
Terkkuja E, jos satut linjoille!