Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta Espoon keskuksen kampaamoista Picoletti tai Hair House? ov

Vierailija
17.11.2007 |

Mietin vain että ovatko laadukkaita paikkoja. Hiusten värjäyksestä ja nutturakampauksesta on kyse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona etsin raitoja eri valoissa kun ei oikein mitään erottunut; raidat uusittiin viikon parin kuluttua ja jotain pientä saatiinkin näkyviin, mutta tulos ei ollut mitään sellaista kuin olin alunperin halunnut ja kuvaillut. Heidän ehdottamansa värit olivat kyllä tosi ihanat, eivät vain saaneet niitä pysymään hiuksissani.

Se reissu oli 80 euron pettymys.

Vierailija
2/6 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siellä joitakin vuosia sitten muutamia kertoja, en oikein osaa sanoa miksi vaihdoin paikkaa, en kai ollut ihan tyytyväinen kuitenkaan. Tuolla edellä mainitussa Headmastersissa olen myös käynyt ja siellä on nuoret kampaajat ja heidän jälkeensä olen ollut ihan tyytyväinen.

Vierailija
4/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vaan soittaneeni sinne ja puhelimessa oli joku hoono soomi -nainen. Ei siinä mitään, varmaan venäläiset (tms.) on ihan ok kampaajia, mutta itseäni arveluttaisi että ymmärtääkö kampaaja täysin mitä haluan jos ei osaa suomea. Mutta en siis ole ko. kampaamossa käynyt.

Vierailija
5/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lelukoppaa löytyy odotustiloista.

Ja omistaja on toiminut jossain välissä pph:na. Meidän poika sai hiusten leikkuun´, istui kiltisti paikallaan koko ajan ja unohti jo luvatun jäätelön.

Itse vain tasoitan ja se on hyvää jälkeä.

Lisäksi osa aika avustaja tekee myös silja linella leikkauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi