Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellä on jo joulu valoja pihalla/ikkunoissa/parvekkeella?

Vierailija
17.11.2007 |

ite panin joku päivä sitten parit KIRKKAAT valot pihalle... vielä en uskaltanut värivaloja laittaa ku ei kellään muullakaan naapurilla näytä olevan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen laitoin valoja, ihanan näköistä kun alkaa hämärtyä! Ajatelkoot naapurit mitä lystää!!!

Vierailija
2/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipittäs jo kovasti mut en tosiaankaan oo viittiny kun kellään ei oo täs lähellä (tylsiä naapureita) mut muutamien kilsojen päässä oon huomannu et joillakin jo on.

tietyillä alueilla laitetaan jo aiemmin kuin toisella alueella, oon huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähdet palamaan ja tytön huoneeseen pikku kuusi

Vierailija
4/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa eilen laitettiin valoja , mies innostu myös lapsen kanssa laittaa joulukoristeita vaikka yritin vähän toppuutella . Meillä alko joulu eilen .

Vierailija
5/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valoissa on joku jouluteema esim. joulupukki johon tulee valo niin sitten ovat JOULUvalot, mutta muut valosarjat ovat kyllä ihan puutarha ja pihavaloja. Ne tuovat tunnelmaa ja ulkonäköä pihalle ihan jo syksyllä kun illat pimenevät. Suomalaisilla on joku ihmeen päähänpinttymä että pihalle voi laittaa valoja ainoastaa joulun aikaan, muissa maissa valaistuksella leikitellään puutarhoissa myös jo syksyllä.

Laittakaa vaan ihan rohkeasti valot jo pihoillenne, itsellä ne on ollut tuolla jo pitkän aikaa, tuovat valoa ja väriä iltoihin ja tähän suomen harmauteen.

BLING BLING! ;)

Vierailija
6/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuovat ihanasti tunnelmaa ja lapsetkin tykkää ja jää kiva muisto..itse ainakin lapsuudesta muistan paperitähden jonka isä ripusti ikkunaan ja joka loisti öisinkin kun hain vaikka lasin vettä.

Vierailija
7/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvaloja sisälle laitan sitten ensimmäisenä adventtina. Ja siitä pikku hiljaa laitellaan joulua muuten.

Vierailija
8/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ois halunnu laittaa jo kuukausisitten mut mä toppuutellu kun ei muillakaan tunnu vielä olevan :)

Tyhmää ajatella kyllä miten muut tekee, pitäis vaan tehdä niinku itestä tuntuu...

Mut kyntteliköt laitan joko ekana adventtina tai viikkoa ennen...

Ihana joulu on jo lähellä :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä