mitä ostatkaan miehelle joululahjaksi? ♥
Kommentit (22)
Raha on ollut tiukilla eikä ole vuoteen päässyt katsomaan livenä.
ihan piruuttani ostan kun eksyy aina ja joka paikassa!
Koitan löytää ainakin uuden kylpytakin. Ehkäpä lisäksi pullollisen viskiä ja hyvän kirjan =)
Miehellä oli just synttärit ja isänpäivä, joten ideat on käytetty loppuun. Täytyykin katsoa vinkkejä tästä ketjusta. Tarvitsisi kivan vyön. Pyjaman ostan joka vuosi. Ehkä jotakin hauskaa luettavaa. Jäin juuri kotihoidon tuelle, joten budjetti on niukka. Meillä on iso lauma kummilapsia ja muita aikuisia sukulaisia, joille pitää ostaa lahjoja. Muuten ostaisin miehelle kultaisen solmioneulan.
dödöpakkauksen
kalsarit
sukkia
namia
pipon ehkä hanskat
ristikkolehti
ehkä vielä jotain urheiluun liittyvää
* lippu Iron Maidenin konserttiin
* kirjoja, kaikki uutuudet suosikki kirjailijoiltaan
* partakoneen
* navigaattori on mullakin vielä hankkimatta, kun en hittovie ole ehtinyt niihin vielä perehtyä. Antakaa vinkki, mikä olis hyvä peli?
Aikuisten juhlamieli tulee siitä kun lapsilla on ihana joulu ja kaikki saavat syödä hyvin eli meillä satsataan tuohon ruokapuoleen ja lasten lahjoihin:)
Minkälainen mies tarvitsee pleikkapelin? Joku teini-isi? Tai vähintäänkin kulahtanut kolmikymppinen Nokia-nörtti, joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Miten semmoinen mies on isäksi tullut? Varmaan vahinkolaukaus.
ostin miehelle juuri viimeviikolla yhden pleikkapelin. kylpytakkia se toivoi jouluksi. katotaan tuoko pukki.
Mä luulin että se on urbaanilegenda
Ehkä jotain pientä vielä jos sattuu silmiin jotain sopivaa.
Joten ajattelin ostaa sille saunatontun kaveriksi :)
Joululahjaa en ole edes miettinyt vielä..
Voi olla vitsi, mutta minä haluan antaa rakkaalleni tarpeellisen ja toivotun lahjan. Ostan kivan ulkoilupuvun ja sukset.
Sukkia ja kalsareita ostaa anoppi aina joka ikinen juhlapäivä (isänpäivä, nimpparit ja synttärit), muuten varmaan ostaisin niitä itsekin, miksi ei? Niitähän tarvitaan. En minäkään pahastu, jos mun paketista löytyisi kivat sukat ja viehkeät pikkuhousut :)
Sukset ja ulkoilupuku taas ei mielestäni ole hyvä lahja aikuiselle, vaan sellaiset pitää olla itse mukana hankkimassa että saa sopivan / mieluiset.
ihana mies. No varmaan pysyisi hengissä ilman sitäkin, mutta menee joulunpyhät rattoisasti esim. Singstaria, Buzzia, jotain autopeliä tms. pelatessa.
On se hirviää, kun nykyaikana aikuiset ei sais pelata eikä leikkiä. Mököttääkö pitäisi? Tiedän muuten ihan yli 60-kymppisiä, jotka tykkäävät pelata esim. tietopelejä. Ja ihan lääkäris-ihmisiäkin. Ou nou.
Av-mammoille pikkujoululahjaksi tahdon antaa iloista mieltä ja löysempiä pipoja.
20
En mitään. Meillä saa vain lapset lahjoja!