Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kinkku & karjalanpaisti joulupöydässä on kuin...mikä?
Kommentit (7)
kyllä meillä kuuluu joulupöytään karjalanpaistikin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse en ole koskaan kuullut, että karjalanpaistia syödään jouluna.
vielä ollut syömässä, mutta uskoisin mummo-vainaan sitä jo muinoin tehneen.
Kalalajitelma: erilaisia sillejä, mätiä, sipulisilppua, smetanaa, graavi- ja savukalat, perunaa, joululimppua, voita, kinkku, peruna-, porkkana- ja imelletty perunalaatikko, rosolli, punajuurikerma, pateita, tortut, piparit, konvehdit, marmeladit, glögiä, punkkua, valkkaria, joulukahvia ja -teetä... Kai jotain muutakin, mutta ei tule nyt mieleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pikkujouluna syödään sitten enemmän gourmet-tyyliin, jouluna tykätään perinteisestä.
18
Alue: Aihe vapaa
Meillä syödään karjalanpaistia vasta tapanina.