Lue keskustelun säännöt.
Miehen facebook-" kaverit"
16.11.2007 |
Mitä helvettiä. Selasin läpi miehen facebook-ystäviä, ja siellä on varmaan 20 nuorta mimmiä, joista en ole koskaan kuullutkaan! En halua vaikuttaa mustasukkaiselta, mutta nyt nyppii. Varsinkin, kun MIES on pyytänyt niitä kavereikseen (no ainakin muutamaa).
Ketä helvettiä nämä akat on (vielä sellasia poseerauskuvia edustavissa asennoissa niistä) ja onko mulla oikeus olla mustasukkainen? Rupee tuntuun, että mies pelailee jotain mun selän takana.
Mitä pitäis tehdä, leikkiä coolia vai saako räjähtää? Yhdenkään tiedoissa ei ole, mistä mieheni tuntevat.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsekkin olen muuttanut useita kertoja ja menneisyyteen jääneitä kavereita on lukuisia.