Mitä mä teen itelleni? Huomaan yleensä näihin aikoihin että, hups! En ole syönyt mitään
Mikään nälkä ei oikeastaan tule. Lapsi syö tarhassa ja iltapäivällä laitan jotain einestä tai ihan pientä. Silloin en yleensä itse muista syödä.
Kommentit (5)
Ettekö syö päivällistä rauhassa perheen kesken? Miten voit " unohtaa" syödä, jos kuitenkin lapselle laitat ruokaa?
Meillä on aina syöty noin klo 8 ja 11 ja 14 ja 17 ja 20, osin päivähoidossa ja töissä mutta suunnilleen kuitenkin. Sekä lapset että vanhemmat. En ymmärrä mikä teitä nykyajan vanhempia vaivaa, pitääkö tuollaisia asioita juuri kysellä näiltä palstoilta kun ei itse älytä??? Itse olen kahden lapsen äiti, 3v. ja 5v enkä ole kuin 30v. mutta ....
Yhteiset ruoka-ajat kunniaan, laita edes joskus kunnon ruokaa. Kai sentään annat lapselle iltapalaa, senkin voi yhdessä syödä?
ja itse ajattelin ensin tiskata ja syödä sitten mutta lapsi olikin kerinnyt jo syödä ja se sitten unohtui. Iltapalaksi lapsi söi banskun, äsken vedin itse leivän ku tuli jo nälkä. Vkl syödään yleensä yhdessä. Viikot menee yleensä näin, koska lapsi ei hirveästi halua iltapäivällä syödä ja yleensä on einestä, valmis makaroonilaatikko tms
Karseaa!