Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten olette kestäneet henkisesti elämän matojen ja täiden kanssa?

Vierailija
15.11.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkää. hulluks siinä siivotessa on tullut.

Vierailija
2/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelkään noiden eliöiden näkemistä ja koskettamista sekä sitä ajatusta, että sellaisia olisi elimistössäni. Miten siedätte sen?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei semmosia elikoita ole meillä vielä näkynyt.

Vierailija
4/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekuureilla ja hyvällä (ei hysteerisellä) hygienialla ne lähtee.



Pitää myös ymmärtää, että täit tai madot ei merkitse, että teillä olisi jotenkin likaista tai epähygieenistä. Sattuu sitä " paremmissakin perheissä" .

Vierailija
5/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletkos nähnyt kuvaa pölypunkeista? Niitäkin on varmasti sängyssäsi.



Vierailija
6/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölypunkit eivät ahdista, koska niitä ei näy eikä tunnu, joten ne voi unohtaa. Sen sijaan hillitön kutina päässä tai peräreiässä muistuttaisi jatkuvasti noiden eliöiden olemassaolosta.



Eikö tosiaan ole muita ötökkäkammoisia, joille pelkkä ajatus tuntemattomasta ötökästä elimistössä saa oksennusreaktion aikaan?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet peliin, niin johan madot heittää lusikan nurkkaan.

Vierailija
8/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että hysteerinen olen ja paskalla käynti on paniikin omaista. Pelkään aivan mielettömästi. Mulla on ihan kauhee matofobia. Pelkkä kastemato saa aikaan kylmätväreet ja lievän paniikin jos se osuu kengän alle.. :/ Nyt yritän vaan ottaa rauhassa, siivoilla paikkoja, pestä käsiä ja ottaa lääkkeet. Rauhottavat ei olis pahitteeks, mut pakko kestää ilman kun on pieni vauva talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyödyllisiä, tekee puutarhajätteistä ihanaa muhevaa multaa. Nam!



Suolinkaisista voi kai olla haittaa hoitamattomina, mutta täit ja kihomadot ei oikeesti aiheuta muuta kuin kutinaa.

Vierailija
10/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOLINKAISIA! Eikö ne ole niitä pitkiä? Mistä niitä on teille tullut? Kauheaa, voimia!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mua nauratti ihan kauheesti! ihan mahaan sattuu..päivän paras!

Vierailija
12/12 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään ihan siivosti ja se varmasti ehkäisee saamasta loiseläimiä. Huononhuonolla tuurilla toki voitaisiin saadakin. Enemmän pelkään bakteereja ja viruksia kuin Suomessa tarttuvia loiseläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä