Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piinailijat..=)

15.11.2007 |

Ja tietenkin kaikki muut vauvaayrittävät..Onko teillä mitään oireita kuukautisten lähestyessä siis tarkoitan sellaisia oireita, jotka voisivat viitata alkavaan raskauteen? En haluaisi iloita enkä herätellä toiveita tai ylipäätänsä mitään kuvitelmia itselleni, mutta mulla on kolme päivää ollu 36.9 tai 37.1 lämpöä, väsyttää, aamuisin on " hutera" olo. Onkos nää nyt sitten niitä psykologisia oireita, kun oikein kovasti kuitenkin vauvaa toivoisi..=) ja eikai näin " aikaisin" edes mitään oireita voisi vielä tulla??vai voiko?? Mitään r-testejä ei edes hyövytä tehdä kun on vasta kp. 19/28-30. Tää odottaminen on maailman hitainta ja tylsintä puuhaa =)

Mites teillä muilla millaisia oireita on (jos on) kun kuukautiset alkaa lähestymään? ja millä päivillä olette? Oletteko testanneet minkä merkkisillä testeillä? Itselläni on tuo one step testit käytössä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin tulla ilmoittamaan sen varmistustestin tuloksen tänään. Aamulla siis tein sen ja kyllä se on uskottava, että vauva meille on tulossa. :) Predictorin testiin ilmestyi vaaleanpunainen täplä. Ei vieläkään kovin tumma, mutta tummempi kuin tiistaina. Jokohan uskaltaisin tuonne odotuspuolelle siirtyä... :) SadeOrkidealle tiedoksi, että tissien arkuuden ja palelun lisäksi oireena on nykyään lievä paha olo. Ei oksentamisen asteella ainakaan vielä, mutta etoo aina silloin tällöin. :) Tulen varmaan välillä seurailemaan teidän jutustelua tänne ja odottelen teitä tuonne odottajiin! Oikein navakkaa plussapuhuria kaikille! +++++

Ofelian rv 4 (?)

Vierailija
42/56 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea raskautesi johdosta Ofelian =) Toivottavasti voitas mekin siirtyä tuonne odotuspuolelle pian =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy piinailijoita vai onko tullut jo plussattua ;) mulla on kp 30/28-30 ja vielä ei ainakaan täti ole tullut, voipi olla, että yöllä hiippailee paikalle.

Vierailija
44/56 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli, en malttanut odottaa aamuun..=) en tiedä uskallanko iloita vai odotanko vielä ja teen varmistus testejä pari...Laskurin mukaan on vasta rv5 menossa, joten mikä vaan on mahdollista viikkoja on vielä monta edes ensimmäiseen neuvolaan..Pelottaa tämä epävarmuus

Vierailija
45/56 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen mielenkiinnolla seurannut taustalla kuinka teidän yrittävien käypi, onnea tuhannesti ja tarrasukkia ja liimaa oikein kunnolla! =))

Vierailija
46/56 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kp35/? ja tuli aconilla plussa äsken! olin jo heittänyt toivon kankkulan kaivoon ja huveikseni tein, kun ei menkkojaan kuulunu :) (siis nekin olleet viimeksi n.19kk sitten) tein testin tasan viikko sitten ja oli vielä nega. laskettua aikaa en tiedä tarkalleen.. heinä-elokuun vaihteessa :)

0nnea ja hyviä jatkoja muille! tavataan odotuspuolella!

cec yk1 ja kp35 plussa

Vierailija
47/56 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä edelleen pyöritään! Ei oireita YHTÄÄN! Ehkä aavistuksen rinnat nyt kipeytyneet, mutta ei samoin kuin yleensä ennen menkkoja.

Ei masun turvotusta yhtään, vaikka yleensä olen tässä vaiheessa kuin potkupallo tai vähintään viidennellä kuulla raskaana olevan näköinen :)

Eilen kp 29/31 testasin aivan tyylipuhtaan negan, joten kai voi jo heittää taas lapaset nurkkaan... Ei haamun haamua. Nyt en kyllä testaa ennen kuin menkat on kaks viikkoa myöhässä. Kauheaa rahanmenoa tämä testaaminen :(

Nolona tunnustaa tuossa toissapäivänäkin tehneen vielä RSFU:n testinkin. Siihen tuli testiajan sisällä haalea, mutta selvä viiva. Se vain taisi olla se kuuluisa Viivanpaikka, mistä ko testiä haukuttu. Mun mielestä siinä oli kyllä hieman väriä. Tai sitten on ollut jonkinlainen kiinnittymisyritys, joka ei sitten jaksanutkaan alkua pidemmälle.

Viipukkainen masiksessa kp 30/31.oisko se sitten yk 4 ja kohta viidenteen siirtyminen. (miten tämä aika kuluukaan...)

Mites teillä muilla menee? Onko muita näin loppukierrossa menijöitä?

Onko oireita?

Vierailija
48/56 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussauksesta, mä toivon oikein kovasti, että plussia tulee tänne ja paljon vielä =) En taida uskaltaa siirtyä vielä odotuspuolelle vaan annan ajan kulua ja dottelen, että olen pitemmällä =) '

Aamulla tein uuden testin ja sekin näytti plussaa. Taidan kuitenkin viedä tk:hon pissatestin ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
49/56 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussasta! :)

Vierailija
50/56 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma,

tarrasukkia mukaan, ja plussapuhuria muillekin!

-sinuvi-

Ja lilbit, sinullekin onnitteluja, etkös sinäkin sen plussan saanut?

Vierailija
51/56 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin taustalle seurailmaan kuinka muiden käy. Onnea odotukseen teille onnekkaille plussanneille, aivan ihania uutisia. Toivottavasti saamme muutkin kokea tuon ihanan plussaus hetken pian ;) Tarrasukkia pikkuisille!

Vierailija
52/56 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailu voinee päättyä näinkin, vaikka ovis on ihan käsillä. Rakas mieheni (31v) sanoi eilen, että lasta pitääkin ehkä miettiä vielä. Näin siksi, koska hän on huolissaan taloudellisesta tilanteesta, koska saan palautettua graduni ja valmistun _vasta_ keväällä. En voi ymmärtää hänen argumenttejaan; asiasta on puhuttu aikaisemminkin, eikä mielestäni ole syytä huoleen. (ja kumpa raskaaksi tuleminen kävisikin niin helposti kuin hän tuntuu ajattelevan)

Aiheesta ei syntynyt sen enempää keskustelua, mutta olen ihan rikki, enkä tiedä, mitä tehdä. Olin varautunut siihen, että vaavin saamiseen, testailuun, piinailuun ja odottamiseen menisi aikansa, mutta tätä en osannut odottaa. Anteeksi omaan napaan tuijotus..

Vierailija
53/56 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko minäkin uskaltautuisin mukaan...

Nyt menossa neljäs kierto ehkäisyn poisjättämisestä ja nyt on kovasti yritetty. Ovistestillä sain eilen aamulla viivat ja yritystä siis sunnuntain, eilen, tänään.. :)

Eli ensimmäistä kertaa minäkin sitten odottelen....

Vierailija
54/56 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnea kaikille jotka ovat sen plussan jo saaneet! :) Itse taidan liittyä tänne piinailemaan. Lopetin pillerit noin kk sitten jonka jälkeen tuli vuoto normisti, mutta nyt olen saanut kauhulla odotella milloin se iskee seuraavaksi. Myöhässähän ne ovat, mutta eikös se pillerien lopettaminen saata vaikuttaa siihen...:( Yritystä on ollut aina kun mahdollista, mutta tässä kuussa melko harvoin :/ Tahtoisin kovasti tehdä testin, mut saadaan kuitenkin pettyä kun se näyttää negaa. Sekavilla ajatuksilla mennään.

Vierailija
55/56 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vahan jannittaa... Mulla on 33. kiertopv menossa ja viimeaikoina on ollut kierto 30-31pv. Toivoisin niin etta olen raskaana muttei mitaan oireita oo paitsi ihan kauhea alavatsan vihlaisu joku vko sitten. Ehka odotan viela 2pv ja sit teen testin jos ei menkkoja nay. Toivon niin kovasti ettei tulisi!!!!

Vierailija
56/56 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 30/27-30. Eilen ja tänään tullut äkkinäisiä kovia vihlasuja alamahaan, mutta saa ny nähdä. Varmaan ne menkat huomenna alkaa.