Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haamuviiva

03.07.2006 |

Toivon mukaan jollain on kokemusta :) Testasin eilen apteekin omalla raskaustestillä kp30/28-30 ja tuli ihan haaleaakin haaleampi viiva, mieskin sen jopa kuitenkin näki. Viivan tosi huomasin vasta kun olin laittamassa testiä roskiin muutaman tunnin kuluttua testaamisesta. Voiko tuohon haaleaan roskishaamuun luottaa ollenkaan? Pitänee kait loppuviikosta testata uudestaan. Ihan hassu olo jos todella oon raskaana, esikoinen täytti just vuoden.

Terhe80

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskishaamuun en kyllä luottaisi ollenkaan. Eli siis uutta testiä vaan kehiin muutaman päivän päästä.

Plussaonnea! +++++++++++++

Vierailija
2/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitkö uutta testiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas tänään todistettua nimittäin, aamulla testasin " roskishaamun" ja päivällä alkoi vuoto. Mulla on lähes joka kerta testiin tullut tuntien kuluttua haamuviiva, joten se ei merkitse mitään... Tosin jos testaa liian aikaisin, voi roskishaamun testannutkin testata jälkeen päin plussan. Uskoisin että suurimmassa tapauksista roskishaamu ei tarkoita vielä mitään...

Mutta toivottavasti sulle se plussa on pärähtänyt/pärähtää vielä luukkuun! bd bd bd bd bd