Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piinailijat..=)

15.11.2007 |

Ja tietenkin kaikki muut vauvaayrittävät..Onko teillä mitään oireita kuukautisten lähestyessä siis tarkoitan sellaisia oireita, jotka voisivat viitata alkavaan raskauteen? En haluaisi iloita enkä herätellä toiveita tai ylipäätänsä mitään kuvitelmia itselleni, mutta mulla on kolme päivää ollu 36.9 tai 37.1 lämpöä, väsyttää, aamuisin on " hutera" olo. Onkos nää nyt sitten niitä psykologisia oireita, kun oikein kovasti kuitenkin vauvaa toivoisi..=) ja eikai näin " aikaisin" edes mitään oireita voisi vielä tulla??vai voiko?? Mitään r-testejä ei edes hyövytä tehdä kun on vasta kp. 19/28-30. Tää odottaminen on maailman hitainta ja tylsintä puuhaa =)

Mites teillä muilla millaisia oireita on (jos on) kun kuukautiset alkaa lähestymään? ja millä päivillä olette? Oletteko testanneet minkä merkkisillä testeillä? Itselläni on tuo one step testit käytössä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 26/27 meneillään, mutta minkäänlaisia oireita ei oikeastaan mitään: ei raskauteen eikä menkkoihin liittyviä. Tämä pelkästään on jo musta tosi positiivista, sillä edellisissä kierroissa olen kuvitellut itselleni pitkän listan oireita ja pian heti oviksen jälkeen :P

Nyt ei ole muita tuntemuksia, kuin vähän flunssaa: nenä vuotaa kuin seula ja koko ajan on tosi kylmä. Näitä mulla oli esikoisen alkuraskaudessa, mutta tämä nyt on ollut ihan rehellinen flunssa, ettei tarvitse liikaa mielikuvitustaan ruokkia näilläkään :)

Christinalle: Itse söin ennen esikoista pillereitä monta vuotta (5 muistaakseni) ja jätin pillerit pois 3 kuukautta ennen varsinaista yritystä. Ekoja menkkoja jouduin odottelemaan vähän normaalia pidempään, mutta kierto tasaantui sitten ihan heti. Ja raskaaksi tulin heti ekalla yrittämällä. :)

Näin jälkeenpäin ajatellen, niin kylläpä se esikoisen aikaansaaminen olikin aivan liian helppoa! :D

Itse yritän nyt tsempata ainakin huomisen yli etten testaisi. Kaapissa polttelee yksi clearblue ja kaksi halpa-testi liuskaa. Saa nähdä kuinka käy... ;)

Vierailija
22/56 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla hermo petti ja testasin negan clearbluella :( Uskon, että tässä vaiheessa testi näyttäisi jo minulle plussan jos olisi näyttääkseen. (testasin esikoisen aikana kirkkaan plussan apteekin omalla 3 päivää ennen) Ei haamua, ei viivanpaikkaa, ei mitään varaa mielikuvituksen lentoihin.

JOten katse kohti elokuuta ja viidettä yrityskiertoa. Pääsenpähän kokeilemaan sitä uutta clearbluen feriliteettinäyttöä nyt alkavassa kierrossa.

Nyt vain odotellaan tätiä kylään :/

Parempaa onnea muille piinailijoille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin aamulla, ja sain plussan kp31/32.

Uskaltaisiko uskoa??

Muutama päivä vielä ja uudet testit...

Onnea testailuihin teille jotka vielä piinailette!

Vierailija
24/56 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että tähänkin ketjuun saadaan plussia.

Adele, minulla on huomista varten Clearbluen testi ostettuna, ja siinä sanotaan, että päivää ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää testenneista, raskaana olevista naisista " raskaana" -tuloksen sai vain 87 % naisista. Eli ne loput 13 % saivat plussansa vasta myöhemmin, vaikka raskaana olivatkin. Onhan se kuitenkin useampi kuin joka kymmenes, jolla plussa ei vielä tuossa vaiheessa näy?

No, turha kai sanoakaan, että pidin tuon palopuheen puoliksi itselleni siltä varalta, että huomenna paukahtaa nega. :) Lämmöt kyllä edelleen korkealla, eikä tädistä merkkiäkään, mutta saapas nyt nähdä... Masentaa kyllä aika paljon, jos kierto tosiaan heittelee näin paljon ilman syytä. Koitan jo huijata itseäni ajattelemaan, miten kivaa onkin sitten ensi kierrosta plussata juuri jouluaattona, jos tällä kertaa ei tärppää. Hmmm...

Lilbit kp 37 / 31-35

Vierailija
25/56 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon pilleriasiaan sen verran, että minulta hukkui menkat puoleksi vuodeksi pillerien syömisen jälkeen. Minäkin olin syönyt useamman vuoden putkeen, tosin eri merkkiä kuin sinä. Mutta toisilla kierto ei sekaannu kuin kierroksi tai pariksi, eli minä olin varmaankin poikkeus.

Lilbit

Vierailija
26/56 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin monta vuotta diane novia ja kun lopetin, niin menkat tuli ensin kp 50, sen jälkeen kp60!!!jonka jälkeen ei menkkoja enää tullut, koska olin raskaana. Silloin testasin plussa kp30.

Vierailija
27/56 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailu jatkuu edelleen täälläkin. Nyt en ole edes jaksanut käydä täällä. unohtui kaikki vauvaan liittyvät asiat kun suru-uutisen eilen kuulin. Pappani oli kuollut sunnuntai aamuna äkillisesti. Testit saa nyt odottaa kaapissa ja menkkojenkin pitäisi alkaa perjantaina oireet loppuivat samantien kun uutisen kuulin, että taisivat olla täysin psykologisia.....Hieno homma että oli tullut plussia marraskuulle (ainakin yksi??)..=)

25/28-30..kp

Vierailija
28/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä aamuna Predictorin testillä ja sain siihen haalean haamun. Mieskin sanoi, että heti näkee siinä jotain, ettei se ole ihan valkoinen vaan punertava. En vain uskalla toivoa vielä liikoja, pitää toisella testillä varmistella. Näyttääkö Predictor viivanpaikkoja? Tai siis täplänpaikkoja kun siitä testistä on kyse. :) Ajattelin käydä ostamassa Acon 10 testin. En kuitenkaan uskalla vielä riemuita, kun vasta toinen yk menossa ja tuntuisi melkein liian helpolta raskautua tästä kierrosta, kun monella menee siihen paljon kauemmin. Voihan olla, että se haamu oli vain kuvitelmaa ja täti kaahaa paikalle. Jännittää! :)

Ofelian kp 30/26-30 yk 2

Vierailija
29/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kanssa haamuviiva, joskus kp 19 aikana. Testasin aamupissasta seuraavan kerran ja puhdas nega tuli. Nyt en ole testannut ollenkaan. Perjantaina tai lauantaina pitäisi alkaa kuukautiset. Testaan sitten silloin jos ei tätiä näy. Joillakin oli vissiin vahvistunut se haamuviiva ihan puhtaaksi plussaksi. Joissakin ohjeissa olikin, että pitää testata uudestaan 48h sisällä, jos näin käy. Mä kyllä tein sen virheen testeissä, että haamuviivan sain eri testillä ja negan eri testillä. Pitäisi olla sama testi merkki.

Toivottavasti sulla vahvistuisi + =)

Vierailija
30/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että sitä uutta testiä suositellaan tekemään 48 h kuluttua, ei sisällä. Tämä sen vuoksi, että raskaushormonin määrä tuplaantuu noin kahden vuorokauden aikajaksolla, jolloin testiviivan pitäisi siis jo olla vahvempi.

Täällä ei raportoitavaa, ei plussaa, ei tätiä, ei mitään. Ahdistun!

Lilbit kp 39 / 31-35

Vierailija
31/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tonne heinähattujen vikaan? ketjuun, edelleen piinaillaan, perjantaina olisi sitten tädin saapumispäivä, mutta lämmöt vaan nousee, vaikka pitäis tänään jo laskea ( mulla yleensä viim. 2vrk ennen tätiä) joten pelkään että kierto venyy ja se taas tarkoittaa et elokuu jää sit kokonaan väliin :/

poco kp29/32

Vierailija
32/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan terrorisoida tällä hetkellä puolta ketjuista, juuri kirjottelin heinähattuihinkin, että siellä olisi jotain eloa. Tosin, jos tämä megakierto nyt joskus plussaan päättyisi (hah), kaiken järjen mukaan kurvaisin jonon ohi elokuisiin. Oikeastaan voisin saman tien käydä perustamassa marraskuiset, ja mennä sinne jänskäilemään tädin tuloa.

Sama homma täällä, lämmöt ei laske, yleensä laskee 1-2 päivää ennen tätiä.

Lilbit kp miljoona

Vierailija
33/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitampas nyt tännekin, että testasin juuri hetki sitten Acon 10 testillä haalean, mutta selvän plussan! :) En voi uskoa tätä todeksi...

Ofelian

Vierailija
34/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Ofelian!

Vierailija
35/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta ofelian =)

Olikin tullut sanahirviö tuonne =) 48 h kuluttua luki siinä ohjeissa..hups.

Vierailija
36/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ajatukset hieman sekaisin enkä ihan täysin uskalla vielä luottaa siihen testin tulokseen, vaikka se kyllä ihan selkeä plussa olikin. Ylihuomenna teen varmistustestin ja tulen ilmoittamaan sen tuloksesta tänne. :) Kp mulla on tänään 30/26-30 eli täynnä on. Yleensä kierto kestää sellaiset 28 päivää, joskus harvoin on ollut tuo 26 tai 30 päivää, siitä siis tuo 26-30. Oireitako? Onhan niitä jonkinlaisia. :) Tissit on kipeät ja varsinkin alamahassa on ollut sellaista nippailua ja ihan kuin joku vetäis siellä jotain. :D Jomotusta on myös ollut. Ja pissatulehduksenkin kerkesin saada, vaikkei ole koskaan aikaisemmin sellaista ollut. Pienen pieni toivonkipinä heräsi silloin, kun tulehdusvarmistuksen sain. Nimittäin kun meillä on ollut suvussa pissatulehdus alkuraskauden oireena useammallakin. :) Ja olikohan niitä oireita muita... Ainakin palelu, mutta en tiedä onko se ollut varsinainen oire, kun mua palelee aina muutenkin. :) Lämmöistä en osaa sanoa mitään, kun en ole niitä mittaillut.

Seikkailen täällä ainakin vielä toistaiseksi, kun en uskalla vielä tuonne odotuspuolelle siirtyä. Plussapuhuria kaikille! +++++

Vierailija
37/56 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pakahtua piinasta, jota en ole voinut jakaa kenenkään kanssa tähän asti. Taustaa: lopetin e-pillerit muutama viikko sitten. Viimeisimmät menkat alkoivat 21.10. eli nyt olis kai niin ku kp 32. Mulla on ilman pillereitä erittäin epäsäännölliset menkat, kiertopäivien määrä on ollut aina jotain 30-60 välillä. Kaksi lasta meil jo on ja kolmas olis haaveissa... Mutta nyt olen tuntevinani kaikenlaisia oireita, joihin en tiedä miten suhtautua. Ensin hyvät oireet:

- 6.11. tunsin oikean munasarjan kohdilla ovelaa kihelmöintiä, joka olisi voinut olla ovulaatio -> tilanne tuli käytettyä hyväksi ;), siitä on nyt jo pari viikkoa kulunut

- nännit aristavat

- alavatsan " tuntemukset" , se on täyden tuntuinen, mm. viime pe heiluteltiin peittoja miehen kanssa ja tuntui kuin olis ollu ilmaa sisällä ja se tuntui melkein epämiellyttävältä. Istuutuessa ja noustessa alavatsa ilmoittaa olemassaolostaan.

- tätiä ei ole tullut

- itku tulee pienestä asiasta ja kiukku helposti

MUTTA!:

- epätodennäköistä, että ovuloisin noin helposti pillereitten lopettamisen jälkeen, aina ennen on ollut ongelmia ovulaation kanssa

- olen ennenkin kokenut muka-raskausoireita olematta kuitenkaan raskaana, sitä kai pystyy psyykkaamaan itsensä tuntemaan mitä haluaa

- tänään iski hillitön suklaanhimo -> pms-oire

- kaikki muutkin oireet voisivat olla menkkoja edeltäviä. Tai jopa keksittyjä. On kuitenkin tosi todennäköistä, että hormonini ovat vain sekaisin pillereitten lopettamisen vuoksi...

Testiä en ole vielä tehnyt, enkä teekään, ennen ku siihen on oikeasti aihetta, kun on päivänselviä oireita. Olen lueskellut täältä ja muualtakin netistä kaikkia mahdollisia raskauden alkuvaiheen oireita, joita voi olla ja yrittänyt kuulostella, täsmäävätkö omiini...

Ja mä kun luulin, että tää kolmas tulee jos on tullakseen... kattia kanssa, yrittämiseks ja piinailuks taitaa tääkin mennä ;)

MunJuttu kp 32/30-60 yk1 pillereitten poisjättämisen jälkeen

Vierailija
38/56 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois yksi tai 3 päivää enää jäljellä kun mekkojen pitäisi alkaa. Jännityksellä odotan. Tietty kierto ei varmaan ole niin säännöllinen kun se on ollut pillereiden aikaan. Noh olen kuitenkin testannut kaksi todella haaleaa plussaa (5min sisällä ilmesty) ja 2 puhdasta negaa. Enpä tiedä mitä aatella mut odottelen vielä ja jos ei menkkoja kuulu ensi viikon lopulla vien sitten tk:oon pissatestin ja katson mitä ne sanoo. Melko varmasti ne menkat sieltä kohta tulee sen verran nippailee jo =(

Onko vielä monta piinailijaa jäljellä. En yhtään hoksannu katsoa oliko elohaaveiden listaa päivitelty onko siellä monta jo plussannut =)

Plussatuulia tänne paljon =)

27/28-30

Vierailija
39/56 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tuttua täältä myös nuo epävarmat ajatukset.. Masu välillä kipeä ja pelko puserossa että kuin tämä jatkuu.. Mutta kaikki öklötysoireet on tervetulleita, silloin tietää että totta tämä on.

Mulla muuten aiemmissa raskauksissa tuo virtsatietulehdus ollut oireena ja samoin on ollut ihan riesana asti. Kannattaa syödä karpaloita paljon, ne toimii hyvänä estolääkitysenä, ehkei tarvii lääkekuuria lainkaan.

Vahvaa plussapuhuria puhaltelen kaikille piinailioille!!!

sinuvi

Vierailija
40/56 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö ihanaa ! Kerrokerro sitten viikko viikolta oireita meille :P !

kp 5/26-30