Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva, TEHY, koulutus ja ajankäyttö

Vierailija
14.11.2007 |

Terve kaikille asiaansa vihkiytyneille keskustelijoille! Olen viimeisen puolen tunnin ajan seurannut keskusteluja tällä Vauva-lehden " Aihe vapaa" -palstalla. Ensimmäisen lapseni laskettu aika on 8.12., ja päätin tänään tsekata, olisiko verkossa asiallista keskustelua työtaistelun vaikutuksista synnytyksiin.

Kas kehveliä, ei olisi pitänyt. Mutta toisaalta on kiva huomata, että ei se sairaanhoitajien eikä kovin monen muunkaan työ kovin rankkaa voi olla. Jaksamista löytyy. Ja työttömänähän sitä vasta ehtiikin kirjoitella. Täytyy pysyä täältä pois jatkossa, jotta myötätuntoni työtaistelulle säilyy.

Mitenköhän tämä kaikki liittyy pääotsikkoon, Vauvaan? Itse olen tämän päivän kirjoittanut väitöskirjaani ja ihmetellyt mellastusta mahassani. Tämäön kuun olen jo äitiyslomalla tutkimusapurahasta, myöhemmin helpottaa, kun saan kuussa noin keskimäärin 600 euroa käteen äitiyspäivärahaa. Onneksi opetin yliopistolla muutaman kurssin verovuonna 2005, apurahalla työskentelyn perusteellahan ei saa kuin minimipäivärahan n. 300 e / kk. Ei erityisemmin kaivele, koska keksin tutkijanuran ihan omasta päästäni.

Ennakkokäsitys vahvistuu: ei ihan terävimpiä veitsiä löydy näistä viestilaatikoista. Ja nyt huomaan olevani itse samassa boksissa.

taistelutahtoa, t. m

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi