Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälainen moraali on irtisanoutuneella sairaanhoitajalla?
Kommentit (2)
jonka luulisi hoitoalalla olevna tärkeintä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kumpi on moraalittompaa:
1) Kannatat työtaistelua, jotta hoitajat saisivat palkankorotuksen, jotta alan houkuttelevuutta lisätään, jotta tulevaisuudessa 1/3 hoitajista jäädessä eläkkeelle on mahdollista saada uusia hoitajia tilalle
2) Vastustat työtaistelua, sillä tuolla koulutuksella ja koppavalla asenteella ei lisää palkkaa ansaita. Viis siitä, vaikka muutaman vuoden päästä tilanne on pahempi kuin mitä se nyt joukkoirtisanoutumisen vuoksi tulee olemaan. Miksi kantaa huolta tulevaisuudesta, elämä on tässä ja nyt.