Ai että kun voittaisin eurojackpotissa
Haaveilen talon rakentamisesta. Olisi mukava nauttia eläkepäivistä. Itselläni yksi rivi vetämässä.
Muita haaveilijoita?
Kommentit (10)
No kyllä. Ei tarvitsisi enää puolikuntoisena työkkärin kanssa vääntää.
Juuri nyt on alkamassa seuraava kryptovaluuttojen nousupyrähdys johon on tietyt syyt. Laita 1000e sopivasti valittuun alt coiniin ja keräät vuoden päästä 100000e miinus verot. Ei yhtä paljon kuin eurojaskan päävoitto mutta on se jotain. Tietysti jos panostat 10000e niin voitto on miljoona.
Massimies kirjoitti:
Juuri nyt on alkamassa seuraava kryptovaluuttojen nousupyrähdys johon on tietyt syyt. Laita 1000e sopivasti valittuun alt coiniin ja keräät vuoden päästä 100000e miinus verot. Ei yhtä paljon kuin eurojaskan päävoitto mutta on se jotain. Tietysti jos panostat 10000e niin voitto on miljoona.
Juuh
Joo. Haaveilen stressittömästä vapaarouvan elämästä.
Jos ei zäkpottaa,
ei voi voittaa
😐
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo. Ei siihen eurojackpottia tarvita.
Ei kai talon rakentamiseen nyt ihan eurojackpotin päävoittoa tarvita. Niin no tietysti riippuu, minkälaisesta palatsista haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo. Ei siihen eurojackpottia tarvita.
Niin, pokaat vaan rikkaan jack'in
En haluaisi voittaa päävoittoa lotossa. Jos joskus veikkaan mulle riittäisi vähän pienempi voitto.
Mielestäni veikkaus tekee väärin kun kokoajan vaikeuttavat lottovoittojen todennäköisyyksiä. Entistä harvempi voittaa ja potit ovat suurempia. Pitäisi tehdä päinvastoin, helpottaa voittamista ja potit pienemmiksi.
Mutta itse en veikkaa käytännössä lainkaan. Lottoaminen on vapaaehtoista verotusta. Suurinosa jää tappiolle. Sitäpaitsi ne voitot ovat muiden pelaajien tappioita.
En laittanut Eurojackpotia, mutta huomiselle on pari riviä Vikinglottoa vetämässä. Olisihan se ihana voittaa :)