Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Marko oli Reetalle tehnyt?

Vierailija
14.11.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin vielä jotenkin, jos olisi oikeasti seurustellut sen Jounin kanssa pidempään, ja sitten Reetta alkaisikin seurustella sen kanssa, mutta eihän ne tavanneet kertaakaan ton ohjelman jälkeen!

Vierailija
2/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

estynyt ja rajoitteinen, pienipippelinen mies, joka siksi pelkää seksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäiti Reetan ja sulhasehdokas Markon onni ei kukoistanut pitkään. He tapailivat Sinkkuäidille sulhanen -sarjan kuvausten jälkeen, mutta bänksit tulivat pian. Lähempi tutustuminen kuitenkin sekoitti kuviot.

Valinnan jälkeen Reetta meni tapaamaan Markoa hänen kotiinsa. Ilta alkoi mukavasti. Pari nautti punaviiniä ja jutteli, kunnes tunnelma yhtäkkiä muuttui.

- En halua mollata Markoa, mutta haluan kertoa asiat, niin kuin ne oikeasti meni. Marko otti todella paljon liikaa ja alkoi haukkua minua. Alkoholi ei ollut kokonaan syynä tilanteen muodostumiseen, mutta varmasti se oli yksi tekijä. Myöhemmin Marko sanoi, että kyseessä oli mustasukkaisuus.

Humaltunut Marko alkoi sättiä Reettaa, viiden minuutin välein hän tokaisi Reetalle: " Painu v*****n täältä."

- Mitään riitaa ei ollut. En osannut sanoa Markolle yhtään mitään, enkä väittänyt hänelle vastaan. Olin ihan ihmeissäni, kun minut haukuttiin vaikka meidän piti tykätä toisistamme.

Tilanne raukesi, kun Marko sammui ja Reetta jäi nukkumaan sohvalle.

- Jäin, koska en ollut ajokunnossa.

Tapahtuman jälkeen Reetta ja Marko eivät olleet yhteydessä ennen ohjelman viimeisen jakson kuvauksia.

- Tunnelma oli vaivaantunut, en oikein tiennyt mitä olisin sanonut.

Vierailija
4/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" anna pillua, akka!"

Vierailija
5/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi suoraan muille sinkkuäideille, että ei ole Jounia kohtaan riittävästi tunteita ja sitten kuitenkin sanoi Jounille, että eihän sitä koskaan tiedä..

Vierailija
6/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ensin ei olisi tunteita, voi niitä tulla myöhemmin.

Vierailija
7/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markolla olisi väkivaltamenneisyys.

Vierailija
8/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Markolle ja Reetalle ei tullu sit oikeesti anteeksipyynnönjälkeenkään mitään. Ja oon ymmärtäny ettei Reetalla ja Jounilla varsinaisesti oo mitään, kuhan on käyny kahvilla KERRAN ton vikan jakson jälkeen.. Ja musta se jouni on kyllä limanen, et se vaan sitä Reettaaki yrittää kun on mukamas nii naistenmies.. Marko oli musta hyvän tyypin olonen, ihmettelen tota sen purkausta.. Koska kuitenki oli tunteita, ja Reetasta et se on oikeestikki varmaan nii rauhallinen et vaikuttaa " ylevältä" toisin ku kaikki AV mammat, jotka heittää paljon hurttia huumoria:)

Sami oli/on itteään täynnä, mut silti eilen jotenki näytti et se olis halunnu jatkaa. Ja hänen itsetunnolleen on ollu kolahdus kun Teija ei ookkaa valmis. Tais niistä molempi hakee julkisuutta. Maanantaisessa Sydänjää ohjelamassa se sami oli jo ja Teijasta tulee juontaja.. No mut toivotaan et löytää rinnalleen rakkauden ja alkaa kuvaamaan kyyhkyläiset sarjaa..

hih:)

Ni tietääkö kukaan oikeesti miten on asiat tapahtunu, ilman lehtiä??

Vierailija
9/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin että se mies on kelvoton heti kun näin sen.

Vierailija
10/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat oikeesti rakastua toisiinsa.

Vierailija
11/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma avoinna ja vielä ehkä suhde mahdollinen.

Vierailija
12/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muidenkin tilanne! Unohdin katsoa!!!

Vierailija
13/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Teija ole mikään etä-äiti vaan ihan yh.

Anna on soittanut Jounille 3 kertaa ja toisessa puhelussa totesi ettei tuu mitään. Juha-Mattia on treffaillut ja ollut tekemisissä.

Vierailija
14/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni myöskin sellainen skenaario, että voisiko se olla homo? On kuitenkin aika naismainen mies; tyylikäs ja pitää itsestään (ja kodistaan) juuri sillain " homomaisesti" huolta - ei vaan halua tulla kaapista ulos.

On kuitenkin aika hyvin, että tuollainen mies on säilynyt sinkkuna markkinoilla noin pitkään, jos ei siinä jotain " vikaa" ole ;-).

Haukkuminenkin selittyisi sillä, että otti tarkoituksella liikaa viiniä, ettei joutunut sänkypuuhiin, jos todelliset mieltymykset ovat toisaalla.

Vierailija
15/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisessä tapaamisessa ja Anna oli kuivana

Vierailija
16/21 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kilisyttelemään shampanjapulloa kun muut kertoivat kokemuksistaan (saivat muutaman sanasen väliin pistettyä).

Vierailija
17/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava emäntä.:D Itse antanut tyypille pakit tekstarin välityksellä edes käymässä kahdestaan kahvilla.

Vierailija
18/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Teija.

Mitä se Anna luuli olevansa? Ja se Reetta oli muuten ihan ok, mutta jotan hallitsevaa siinäkin oli...? Miksi tarvitsee esittää mitään? Annalla oli vaan ärsyttävä tyyli. Teija oli oma itsensä. Mutta helvata mitä miehiä!! yäk!! Ei ne kelpais edes mulle:(

Vierailija
19/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kyllä sääli sitä Reettaa kun sitä itketti ja oli niin surullisen oloinen, aiemmin oon pitänyt sitä vähän kylmäkiskoisena. Se Markon pölö yritti musta jotenkin vähätellä sitä " välirikkoa" , tuskinpa pyysi edes suoraan anteeksi käytöstään, oli sen oloinen tyyppi.

Onneksi Teijan ja sen Samin jutusta ei tullut mitään, siinäkin oli niin lapsellisen oloinen äijä mun mielestä ettei mitään rajaa. Sai sen jutuista sen kuvan, että kyllä hän voisi jatkaa suhdetta, jos Teija ramppaisi hänen korkeutensa luona siellä Vantaalla kun on " niin lyhyt" matka.

Anna oli rasittava, eihän hänelle ollut tullut mieleenkään, ettäkö Hän ei jollekin ehdokkaista olisi kelvannut. Senhän nimenomaan jossakin jaksossa sanoi Annalle suoraan se yksi vanhempi (mutta paras) mies, joka heti kommentin jälkeen potkaistiin ulos; varmaan miehen helpotukseksi. Oli saanut erilaisen kuvan Annasta esittelyn perusteella. :)

Vierailija
20/21 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ajatelkaapa nyt; jos teillä on tämä vahva kemia jonkun kanssa, ja haluatte häntä " sillain" (etenkin HETEROmies!), et sinä siinä tilanteessa tyri kaikkea (koko iltaa) ja mahdollisuuksiasi ottamalla liikaa viiniä ja käskemällä toista painua v...... .

Minusta tämä Markon ja Reetan keissi on ihan selvä tapaus!

t. Se, joka tätä ehdottelikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi