Miks sairaanhoitajat on pulskia?
Tunnen monta hoitsua, ja vain 1 kymmenestä on hoikka?
Kommentit (8)
Ne työasut hämää aika paljon. Säkkimäisessä vaatteessa melkein kuka vain näyttää pyöreämmältä kuin onkaan.
Etkö oikeasti keksinyt parempaa aloitusta provoillaksesi hieman?
Vierailija:
Ne työasut hämää aika paljon. Säkkimäisessä vaatteessa melkein kuka vain näyttää pyöreämmältä kuin onkaan.Etkö oikeasti keksinyt parempaa aloitusta provoillaksesi hieman?
Miksi naama on kuin kollikissalla? Ihan oikeesti en ole vielä käynyt sellaisessa sairaalassa, jossa suurinosa hoitsuista ei olisi pulleita.
Terveisin hoitaja 166 cm / nippa nappa 50 kg
Tänään työpäivän aikana syönyt yhden banaanin, yhden keksin ja juonut lasillisen mehua. Nekin nopeasti kahvihuoneessa seisten leikkausten välillä
olisi paljon ylipainoisia? Olen työni puolesta käynyt kymmenissä sairaaloissa ja huomannut saman ilmiön, kuin ap.
Ompas yleistystä taas. Itse olen tässä vasta ollut 3vkoa 3 eri osastolla ja yhtäkään ylipainoista hoitsua ei näkynyt.
olen vieraillut pääkaupunkiseudun,Turun, Hämeenlinnan,Oulun ja Tampereen sairaaloissa ja kyllä siellä on erittäin monella ylipainoa.
Pulskia ihmisiä lähes koko Suomi täynnä. Ei kai ihme, että niitä on myös hoitoalalla??
ostaa terveellistä ruokaa ja sit ne tappelee netis sen ajan, ku pitäis liikkua=)