Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen hoitaja ja olen irtisanoutumassa, olen itsestäni erittäin ylpeä

Vierailija
14.11.2007 |

Meidän osastolta irtisanoutuu muitakin. Enää ei anneta periksi!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap

Vierailija
2/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo korkea aika korjata hoitajien palkkavääristymää ja olen samaa mieltä, että nyt tai ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taistossa 100:lla hengessä mukana!!!

Vierailija
4/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallanne tiellä.

Vierailija
5/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon aina tykänny että oon tosi cool kun uskallan varastaa kaupasta.

Vierailija
6/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit itse ajatellut riskiraskautesi ollessa päättymässä ennenaikaiseen synnytykseen? Siitä vaan Ruotsiin kauas sukulaisista ja perheestä. Pääseekö sinnen edes isä mukaan? Tehyläiset on mahtavaa porukkaa. Karmeata ajatella olevansa teidänlaistenne hirviöiden armoilla...

Vierailija
7/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla tuo ruotsinhoito, eikä sinne siirtelykään ihan halpaa lystiä. Tähän löytyy rahaa, muttei hoitohenkilökunnan palkkoihin, jolloin pääsisimme kaikki helpommalla, eniten ne siirrettävät mammat ja vauvat. Hyi häpeä hallitus ja ala jo kaivella esiin niitä euroja...

Vierailija
8/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei nöyristellä, se on nyt tai ei koskaan.

Vierailija
9/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran hoitajat ovat niin tärkeitä työssään niin miksi se ei näy esim; palkassa, työoloissa ym.

Kukaan ei ole huolissaan siitä,että hoitaja jatkaa iltavuorosta yövuoron putkeen kun ei löydy ammattitaitoista sijaista.

Väsyneenä virheiden mahdollisuus kasvaa ja hei sillä hoitajalla saattaa olla myös omat lapset jotka odottaa äitiä kotiin.

Mutta jos te " viisampina" keksitte keinot jolla suomessa saataisiin hoidonlaatua parannettua ja nuoria fiksuja ihmisiä hakeutumaan alalle niin hyvä on.

Vierailija
10/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se muutos on tehtävä ja te voitte aloittaa suunnanmuutoksen, että naisvaltaisille aloille aletaan maksamaan kohtuullista korvausta, näin jatkossakin voidaan turvata laadukas s. hoito.

t. Tukijasisko sos. alalta

Vierailija
11/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaan.

Vierailija
12/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaa vain raha.

Vierailija
13/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep..

Vierailija
14/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sairaanhoitaja-koulutukseen hakenut on tiennyt alan palkkatason! Miksi hakea alalle, jonka palkkaus on omasta mielestä riittämätön? Ei tuo kutsumukseltakaan kuulosta...

Vierailija
15/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuntunnottomia ja paskamaista porukkaa!! Sitä ollaan ennenkin pärjätty sillä palkalla... Miksi valitsitte tollasen ammatin alunperinkään?? Teillä ei ole mitään eettisyyttä mukana tossa irtisanoutumisessa. Onko tollaset ihmiset muka vastuullisa edes olemaan ammatissaan?? Rahan vuoksi uhraavat ihmshenkiä, kuinhan oma pussi kilisee...

Vierailija
16/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tehy saisi nyt ihmishengilla kiristelylla ja itsepaisella ymmartamattomyydella tahtonsa lapi niin tasta voisi tulla kaytanto muillekin kommunistirotteloitsijoille.

Vierailija
17/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitakaa hommanne kunnolla jatehostakaa organisaatioitanne ja toimintaanne. hankkikaa itsenne sellaiseen asemaan et halutaan maksaa korkeampaa palkkaa, kas toimiipa muillakin aloilla.

Vierailija
18/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroeuroillani maksan hoidot ulkomailla ja rahat yksityissektorille kuin että kiristämällä yhteiskuntaa tehyläiset saavat tahtonsa läpi

Vierailija
19/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin, että kylläpä työnantaja kovasti tuntuu arvostavan osaamistamme:( Irtisanoutuneiden tilalle marssitetaan koko joukko sellaisia ammattilaisia, joilla ei ole mitään hajuakaan oman alamme potilaiden hoitamisen erityispiirteistä. Todella surullista potilaidemme puolesta, mutta kyllä nyt syy on jossain muualla kuin " meissä ahneissa hoitajissa" . Arvostus on työnantajan ja hallituksen puolelta niin huonoa, että huh huh!!

Vierailija
20/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan, arvostellan kärkevästi hoitajien ratkaisua.

Mutta mitään järkevää arkumenttia miten hoitoalan työoloja ja laatua voidaan parantaa ei ole tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä