Katri ja Kaitsu uusintana..
Eli onko tietoa tuleeko tuo ohjelma uusintana?? ja jos tulee nin milloin??
Kiitos.
Kommentit (28)
Enpä menis paljo leuhkimaan. Aika ameeban oloinen tyyppi dokumentin alkupätkässä. Myöhemmin kuvatussa oli outo ja agressiivisen oloinen.
ja jäi vaivaamaan miten ne sinne jenkkeihin pääty muuttaa ja kuka se iso elvistä laulava naapuri oli?
Tv:stä ei muuta tulekaan kuin uusintoja.
Ja jos aiheesta on jo keskusteltu, nostakaa ketju=)
Katsokaapa katrijakaitsu. weebly. com
Jos arki Suomessa oli harmaata ja työlästä, niin tuo Jenkkilä-pätkä oli jotenkin ontto ja tyhjä. Ihan kuin olisivat jahdanneet jotain menestymisen illuusiota. Siis kuvitelleet olevansa tosi menestyjiä, vaikka oikeasti parisuhde näytti alkavan rakoilla, ystävät ja sukulaiset maailman toisella puolella, kämäiset työt ja kummallakin puolisolla ihan eri käsitys siitä, mitä tulevaisuudelta haluaisivat.
Toivottavasti olen väärässä.
Kaikissa parisuhteissa käsitellään joskus ärhäkkäästi asioita, tärkeintä että käsitellään.
Ihmettelin vaan koti-ikävän puutetta. Itse olisin ikävästä sairas noin kaukana. (olen asunut jenkeissä ja muualla).
Koska tekivät lapset nuorena, oli nyt virtaa harrastaa ja olla aktiivinen. Suomessa tuskin pystyisivät tuohon elintasoon. Hienosti todellakin pärjäsivät, pojalla aika hankala lapsuus.
- Oli nostalgista katsella elämänmenoa dokumentin alussa, tosin mulle jäi hämärän peittoon milloin se oli kuvattu....
-kohta jossa Katri työnsi vaunuja lumessa pihallaan, sai mut kyllä kieltämättä ajattelemaan, että onneksi mä olen säästynyt kaikelta tuolta, että mulla ei oo tarvinnu asua kamalassa kämpässä jossain Korsossa ja työnnellä kamalia vaunuja kamalissa vaatteissa. Ja ettei mun miehellä oo koskaan ollut niin kamalaa autoa=)
- Mies kuitenkin oli tsempannut elämässään yllättävästi ja heidän lähtönsä Jenkkeihin oli yllättävä käänne.
-Dokumentti sai minut myös tajuamaan, etten koskaan pystyisi asumaan ulkomailla pienten lasten kanssa. Haluan heille pysyvän kotiseudun ja juuret täällä Suomessa.
RisaMaya:
- Oli nostalgista katsella elämänmenoa dokumentin alussa, tosin mulle jäi hämärän peittoon milloin se oli kuvattu....-kohta jossa Katri työnsi vaunuja lumessa pihallaan, sai mut kyllä kieltämättä ajattelemaan, että onneksi mä olen säästynyt kaikelta tuolta, että mulla ei oo tarvinnu asua kamalassa kämpässä jossain Korsossa ja työnnellä kamalia vaunuja kamalissa vaatteissa. Ja ettei mun miehellä oo koskaan ollut niin kamalaa autoa=)
- Mies kuitenkin oli tsempannut elämässään yllättävästi ja heidän lähtönsä Jenkkeihin oli yllättävä käänne.
-Dokumentti sai minut myös tajuamaan, etten koskaan pystyisi asumaan ulkomailla pienten lasten kanssa. Haluan heille pysyvän kotiseudun ja juuret täällä Suomessa.
kuin Katri ois jäänyt jotenkin lapsellisemmaksi. Kaitsussa oli huima muutos tapahtunut, fiksun oloinen mies. Mun mielestä vaikutti ihan fiksulta ja hyvinmenestyneeltä olosuhteisiin nähden. Että en sitten tiedä, miksi tuokin työ oli muka niin kämäistä, kuten joku asian ilmaisi. AIka harva teini-isä Korsosta päätyy itseoppineena ihan hyviin hommiin Jenkkeihin...
Ei meillä päin kyllä silloin kukaan nuorisosta pukeutunut noin järkyttäviin vaatteisiin... no, ehkä se oli vain Korson tyyli silloin=)
Olis ollut kiinnostava nähdä ja nyt koitan bongailla, jos se uusintana joskus tulisi. Telkusta en löydä tältä päivää mitään tuollaiseen liittyvää..
Katrin ensimmäinen rakkaus
Katrin perhe
ja eilen tuli siis Katri ja Kaitsu jossa on koosteita kahdesta ensimmäisestä sekä uutta
yle. fi/d-projekti/arkisto/paasarja/98katri. html
yle. fi/d-projekti/arkisto/paasarja/01katrin_perhe. html
Taisi kotisivuillaan lukea että ovat olleet 14v. yhdessä. Mä ajattelin/muistelin että oisivat suht saman ikäisiä kuin minä eli Katri about 26-27v.
Onneksi mä olen säästynyt sellaiselta materialismilta kuin tämä kommentoija!
RisaMaya:
-kohta jossa Katri työnsi vaunuja lumessa pihallaan, sai mut kyllä kieltämättä ajattelemaan, että onneksi mä olen säästynyt kaikelta tuolta, että mulla ei oo tarvinnu asua kamalassa kämpässä jossain Korsossa ja työnnellä kamalia vaunuja kamalissa vaatteissa. Ja ettei mun miehellä oo koskaan ollut niin kamalaa autoa=)
Risan kommentti oli käsittämättömän typerä.
Jäi kiinnostamaan mitä heille nyt kuuluu.