Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää hoitsu pakkaa matkalaukun ja lähtee aurinkoon köllöttelemään . Ehkä otan muutaman viilentävän drinkinkin ;D

Vierailija
14.11.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin te täällä vingutte? Te ootte ahneimpia ja suurimpia valehtelijoita mitä maa päällään kantaa!

Vierailija
2/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kilauttaa värikästä drinksua sun kanssa ja toivottaa hyvää lomaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle hyvää lomaa ja nautihan olostasi kerrankin kun ei ole kiirettä ja asiakkaita jonoksi asti..kateeksi meinaa käydä

terkuin:lähihoitaja

Vierailija
4/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin helpottavaa! Olen jo kauan miettinyt alan vaihtoa ja nyt päätöksenteko on helpottunut kummasti. Niinhän se on, että kriiseistä syntyy usein jotain uutta.

Vierailija
5/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehylain suomin valtuuksin töihin. Pahimmassa tapauksessa voit saada syytteen kuolemantuottamuksesta jos et ilmesty töihin.

Vierailija
6/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun irtisanoutumisen jälkeen työnantaja lähettää erillisen kirjeen kotiin, jossa pyytää takaisin töihin. Sitten hallitus määrää uuden lain, jolla meidät voi pakottaa töihin. Tasavallan presidentti muuttaa matkasuunnitelmansa saadakseen meidät töihin. Lopulta vielä lääninhallituksesta tullaan käskemään meitä töihin. TÄYTYY OLLA TÄRKEETÄ!

Minun mieheni on ylempi toimihenkilö ja heilläkin on lakko JO KÄYNNISSÄ. Heille ei ole tehty mitään edellä mainituista toimenpiteistä. Ja mieheni saa kuitenkin lähes kaksinkertaista palkkaa kuin minä!

Vierailija
7/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se oikeuta kohtuuttomiin vaatimuksiin ja ihmishengillä leikkimiseen.

Jokainen tämäntyyppinen ketju vähentää minun ymmärtämystäni TEHY:n työtaistelutoimille.

Vierailija
8/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tuo ammattietiikka kohdallaan :)

Tiedätkö, jos minä olen työtaistelussa tai lakossa se ei tarkoita, että olisin lomalla. Mikäli uutisissa kerrotaan, että sovinto saavutettu, ja työt jatkuvat seuraavana päivänä normaalisti, voisi tulla pikkaisen kiire lentää sieltä etelästä Suomeen...

Mutta hyvää matkaa sinulle. Toivotaan, että ei päätä koneen lentäjä irtisanoutua kesken lennon, ja hypätä laskuvarjolla alas, huutaen vain mennessään, että on finskin syy, ei hänen...

Vierailija
9/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikkatyöläinen. Itse päätän milloin teen töitä ja milloin lomailen Ja nyt on loman vuoro ja aion todella nauttia ;D AAAHHHH - ap -

Vierailija
10/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

keikkatyöläinen. Itse päätän milloin teen töitä ja milloin lomailen Ja nyt on loman vuoro ja aion todella nauttia ;D AAAHHHH - ap -

Minä kun olin ihan varma, että et ole edes hoitaja, kunhan muuten vain provoilet, mutta olitkin tällaisen jipon piilottanut alkuperäiseen viestiisi... että ihan keikkatyöläinen.

No, yhä edelleen kaikki toivomme, että lentäjä ei päätä ottaa lopareita muutaman kilometrin korkeudessa, ettei mene sateenvarjodrinkki väärään kurkkuun... että eikun lomasta nauttimaan ;) ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti...

terveisin 18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi