Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pph nukkuu syö lotisee puhelimessa, paskoo, siivoo, kattoo telkaa työaikana!

Vierailija
14.11.2007 |

kyllä on helppo homma ja raha juoksee!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sua harmittaa! Kyllä mulla vain onkin asiat hyvin!

Vierailija
2/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa ammatissa vastaavasta saa enemmän rahaa. Eli mun palkka on paljon parempi ja teen suunnilleen noita kaikkia työaikanani. Nukkuminen on harvinaisempaa mutta työmatkoilla (joka lasketaan työajaksi) on tullut sitäkin tehtyä.

Monilla isoilla herroilla on sellainen palkka että ei tavallaan ole työaikaa ollenkaan vaan on koko ajan saatavilla ja ne sitten sitä rahaa saakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysvapaalla ollessani en todellakaan kadehdi heidän työtaakkansa. Täytyy muistaa että he sen kaiken ohella myös hoitavat liudan lapsia ja ovat vastuussa heistä. Niin ja kuuntelevat äitien valitukset päälle. Kyllä se ihan työstä käy...

Vierailija
4/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumista en hyväksy, mutta kaikki muu aivan normaalia. Sitä samaa ne tekee päiväkodissa.

On se kumma, että nykyihmisellä ei ole maalaisjärkeä. Pph on lapsen koti, kun ihan oikeasta kodista pois viedään. Mitä ihmettä siellä hoidossa sit pitäis tapahtua?? Palvella sun kakaraas tauotta vai???

Ja itse en ole pph, mutta osaan ajatella ja ymmärrän, mikä hoitopaikan tarkoitus on, on se sitten pph tai päiväkoti. Molemmista kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi