Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemattoman naisen " posliini " ja " nännilävitys " herättävät naisissa

Vierailija
14.11.2007 |

...ihan selkeästi paheksuntaa muissa naisissa. Esim. jumppasalilla tai uimahallissa tai kylpylöissä" saan tosilta naisilta jatkuvasti " pahansuopia " katseita ja tulipa yksi sanomaankin kerran kun olin tyttöjeni kanssa ( 12 v ja 14 v ) uimahallissa että onko sopivaa näyttää moista esimerkkiä.

En koskaan puuttuisi toisten asioihin ja uskon ja tiedän, että lapseni kasvatetaan kunnollisiksi vaikka äidillä on molemmat nännit lävistettykin ( mikä sekin asia on käyty läpi aikoinaan hyvin perusteelisesti, samoin kuin äidin ja isän tatuoinnit )...

Tai sanokaa te muut naiset, kuvittelenko vaan ja jos en, niin mikä on kantanne ja miksi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko/puoliposlari 16 vuotiaasta asti. Tai sitten en vaan välitä katseista, mitä se mulle kuuluu mitä muut ajattelee.

N42

Vierailija
2/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai katseleeko, mut en kyllä välitäkkään.

Mulla ei ole lävistyksiä mulla karvaa on sellainen pieni kolmio. Ja on ollut aina.

Mut en mäkään kyllä katsele minkälainen tuhero muilla on. Ainoastaan sellaiset karvat kasvaa navasta puolireiteen naiset huomaan kun valitettavasti ei voi olla huomaamatta. Mä en edes tiedä miten mun kaverit ajelee vaikka ollaan oltu suihkussa ja saunassa monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itselläni ei posliini kuin satunnaisesti ( johtuen voimakkaasta sängen kasvusta ) mutta kyllä, minulla on c-kupin silikoni tissit ja molemmissa nänneissä paksu rengas lävistys ( valkokultaa ) , jotka ovat mieheni 30 v lahja minulle ( hän tiesi että haluan lävistykset, korut olivat yllätys ) ja vaikka etenkin osa mieheni kavereiden vaimoista/tyttöystävistä katsovat alta kulmien niin mieheni sanoo aina - kateellisten hommaa - harmittaa varmaan kun omat miehet ei saa silmiään irti kaverin vaimon tisseistä....

Joten tärkeintä et itse ja oma kulta pitää

Vierailija
4/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää käytöstä noilta naisilta, itse ovat sitten epähygieenisiä rehottavine alapäineen ja hajuhaittoineen..

Vierailija
5/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on endometrioosista leikkausarpia vatsa täynnä niin niitä katsotaan ja ihmetellään. Putken jälkiä on 8 kappaletta, navassa neljä viilota ja iso viilto alavatsalla. Itselläni on kyllä " puoliposliini" , mutta olen aina ajatellut, että kaikki katsovat arpiani ja jos katsovat niin kuin kirjoitit pelkkää posliinia niin se helpottaa minun mieltäni...olen ainakin tähän asti ajatellut, että arpista vatsaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän