Mä en enää jaksa. Taas tuli hylkäävä päätös koulutuksesta :( ov
Olen jo viisi kertaa hakenut lähihoitaja koulutukseen ja joka kerta on tullut kielteinen päätös. Ekalla kerralla en päässyt sen takia, että koulutus olikin pk-pohjainen eikä yo-pohjainen nuorten koulutus. Tänä vuonna olen hakenut jo kolme kertaa ja kaksi kertaa olen kysynyt tuloksista, viime kevään testeistä sain muistaakseni kolmosen ja tämän syksyn testeistä nelosen, joten en tiedä missä mättää.
Tämä on ollut unelmani lapsesta asti ja en todellakaan tiedä, että viitsinkö enää hakea, kun en mä kuitenkaan pääse. Tällä kertaa mahdollisuudet päästä koulutukseen oli n. 50/50, kun aikaisemmin koulutukseen on päässyt 1/3 osa porukasta.
Mulla ei ole mitään koulutusta. Lukion jälkeen pidin vapaa vuoden ja hoidin isääni äitini apuna (=isäni kuoli syöpään) ja sen jälkeen olen ollut töissä (neljässä eri perheessä lastenhoitajana, puhelinmyyjänä, mainostenjakajana sekä työharjoittelussa päiväkodissa). Nyt olen ollut vuoden yhtä soittoa työttömänä.
Kommentit (43)
Mutta paskaako te mitään tajuatte, te olette luultavasti saaneet elämässä kaiken helposti.
vaan hyvällä suomen kielellä ja kiroilematta...
Jos sä et osaa muuta kuin haukkua, niin pidä se turpas kiinni.
Ja kyllä mä tiedän, että se on LÄHIHOITAJAKOULUTUS, nopeasti, kun kirjoittaa, niin virheitä voi tulla. Daa.