Kenelläkään kokemusta Seromex-lääkkeestä?
Lääkäri kirjoitti reseptin, mutta en uskalla aloittaa. Olen kuullut, että saattaa tulla todella karseita sivuoireita. Kokemuksia kuulisin mielellään, jos joku osaa kertoa.
Kiitos!
Kommentit (7)
ei kovin pahoja sivuoireita paria ensimmäistä viikkoa enempi, lopettaessa liian nopeasti voi tulla samat oireet.
toisella kertaa sivuoireita tuli enempi eikä vähentyneet, vaihdoin merkkiä
Oireet: suun kuivuminen, ripuli, oksentelu, ruokahaluttomuus, alkoholin sietokyky nolla (siis taju meni, muisti siis, tein kaikkea typerää, ja kaverit onneksi huolehtivat minut kotiin pari kertaa, aamulla ihmetys suuri kun heräsin omasta sängystä ja mitähän sitä tuli illalla tehtyä, viimeiset muistikuvat on olleet että jippii tästä paukustahan tulee hyvät vibat mä oon maailman paras ja kingi ja kaikki on mahdollista, ja sit täysin pimeetä, olen tehnyt omasta mielestäni todella typeriä tekoja eikä mitään tietoisuutta, mut järkevältä olen vaikuttanut mitä nyt vähän normaalilta kännihöperöltä) masennusoireet pahenivat,
kummallisia pelkotiloja ja painajaisia, kuuloharhoja, minä olen jumala-oloa, ja te muut, kalvetkaa rinnallani. En siis ihmettele mistä näitä puukkomurhaajia sikiää.
Ja toisilla taas ei mitään. Toisin sanoen, kokeilemallahan se sitten selviäisi. Vaikka en olekaan täysin vakuuttunut siitä, että lääkitystä 100%:sti tarvitsisin. Yleisesti ajatellen ehkä, mutta aina on välillä parempia kausia, jolloin lääkitys olisi ehkä turha. Tai ainakin tuntuu siltä.
Kiitos kuitenkin kokemuksista!
Ne on puoskareita kaikki!
p.s, kaikki reagoivat yksilöllisesti lääkitykseen *vinkvink*
Olen kyllä aivan normaalisti juonut pari lasillista viiniä lääkkeen kanssa eikä mitään omituista juopumista tai unohtamista ole tullut. Käsittääkseni voi alkuun joillakin harvoilla tulla lieviä sivuoireita, jotka voivat helpottaa viikon-parin mittaan.
että ruokahalu väheni hieman ja laihduin pari kiloa. Ja tuo ruokahalun vähenemisen otin ilolla vastaa, sillä olen iltamussuttaja ja muutama kilo olikin ylimääräistä. Ei todellakaan mitään muuta. Kokeile ihmeessä.
sivuoireena saatat käydä posauttamassa muutaman ihmisen hengiltä...
Juu, tiedän, että on ala-arvoinen vastaus, mutta oli ihan pakko...
Mutta olisin kuitenkin kiinnostunut muista kuin ääri-oireista. Kiinnostaisi tietää, että kauanko mahdolliset sivuoireet kestävät ja kuinka pahoja ne ovat olleet, ts. onko mahdollisesti joutunut vaihtamaan lääkkeen toiseen merkkiin.
Itse sain ensimmäistä kertaa reseptin ja aiempaa kokemusta ei siis ole.
t. ap