Kuinka usein miehellasi kay tyokavereita yovieraina? Meilla on vahan kiistaa siita, etta saako mieheni tyokaveri tulla ensi viikonloppuna meille yokylaan.
Kyseinen nainen on ollut meillä jo kaksi kertaa tänä syksynä ja kerran mieheni oli hänen luonaan yökylässä keskellä viikkoa. Siitä en kyllä yhtään tykännyt. Arvatenkin meni tyynysodaksi nukkuminen ja hillumiseksi koko vierailu ja sitten oltiin silmät ristissä seuraavana päivänä töissä. Miten osaisin vetää linjan?
Kommentit (32)
Ja aina on niin hyväntuulinen, kun tulee kotiin!
Jos ovat toisella paikkakunnalla reissutöissä niin ihan hotellissa nukkuvat.
En kyllä päästäisi miestäni naispuolisen työkaverinsa luo yökylään, miksi meni?
Mun miehellä on vaan alaisia, ja ei olis ihan viisasta ottaa heitä meille nukkumaan. Niihin on syytä pitää asialliset välit, mutta ei liian tuttavalliset ja läheiset.
ilakoivat. Kyllä huvitti, vaikka en saanutkaan sitten nukuttua. -ap
Täytyyhän miehelläsikin olla kivaa kavereidensa kanssa. Haluatko hänen viettävänsä vapaa-aikansa kaduilla kun kotiin ei saa kavereita tuoda?
yökylässä. sanoin sille kyllä aamulla, että nyt menet kyllä kotiin syömään aamupalaa. Oli muuten kastellut sänkynsäkin. Nyt kyllä riittää minulle, ei enää näitä!
Puhutaanko lasten yökavereista? Vai mistä?
Minkä ikäisistä ihmisistä nyt on oikein kysymys? kiherrystä? yökyläilyä? tyynysotää? Kuulostaa pikkulasten touhuilta, joihin äiti yrittää laittaa rajoja, mutta harvemmin lapsilla on työkavereita....Tän täytyy olla provo!
mylläneet ja painineet koko yön. Ihan hiessä oli viimeksikin lakanat. Että ei kyllä kovin usein voi käydä laskutusosaston tytöt meillä yökyläilemässä vaikka miehestäni niin kovin tykkäävätkin.
Kukaan ei ihan oikeesti VOINUT ottaa tätä tosissaan??!!:D
Voi luoja, nauran täällä maha kippurassa... hauskaa on. Vaan ei kyllä naurattais, jos oma mies olis yökylässä työpaikan naisten luona.
Eli viikolla ei yökyläillä, viikonloppunakin vain yhtenä päivänä/yönä. Olen miehelle selittänyt, että pitää viettää ihan vain perheenäkin aikaa, aina ei voi leikkiä työkavereiden kanssa. Kumminkin heitä tapaa joka päivä töissä, kyllä sen viikolla pitää riittää. Mutta viikonloppuna ihan ok, sillä meillä ainakin mies villiintyy ihan täysin, jos ei pääse peuhaamaan edes toisena päivänä ja yönä kaverinsa kanssa. Aina välillä hän keskiviikkona kinuaa, kun kuulemma kaikki muutkin saa silloin lähteä yökylään/kutsua yökylään. Mutta mä ole pysynyt tiukkana, kerran mies tosin karkasi. Pistin sen sitten arestiin ja otin viikkorahan pois. Aika nopeasti sitten suopui ajatukseen vain yhdestä yökyläilystä viikossa.
Mä olen laittanut, kun sitä pyykkiä kumminkin tulee, niin on mukavampi ettei tarvitse työkaverin sitten pyykätä.
Käy niillä samoilla lakanoilla aina muutaman kerran yökylässä, eli aina ei ole puhtaat. Säästän vähän omassakin pyykinpesussa. Myös meillä kyläilevillä on ollut aina omat lakanat mukana.
t. 17
Ps. mulla on tapana pakata jotain hauskaa yllätystä miehen kassiin mukaan, esim. mansikoita ja kermavaahtoa, joskus ihan kuohuviiniä ja välillä esim. ostereita. Työkaverit on tykänneet kovasti ja mieheni onkin yksi suosituimmista miehistä työpaikallaan=)
Hei haloo.................
Meillä ei ikinä milloinkaan käy eikä edes tulisi mieheni MIEStyökavereita (miksi pitäis tulla??) saatika sitten NAINEN?!
Ei taida sullakaan ihan kaikki olla kohdallaan, jos oikeesti tuollaista sallit?!
Ai että tääkö provo. Ohhoh. En usko.
Ennen tälläsestä olis syntyny hulvaton satojen viestien hupiketju. Kaipaan sellaista tänne edelleen.
Oi niitä aikoja.
Vierailija:
Ai että tääkö provo. Ohhoh. En usko.
Ennen tälläsestä olis syntyny hulvaton satojen viestien hupiketju. Kaipaan sellaista tänne edelleen.
Työpaikan tiimihengen takiakin on tosi tärkeää, että mies tuntee työkaverinsa läpikotaisin - näin hän aina itsekin alleviivaa. On se sellanen ihanan lutunen kulta! Ja täällä vielä pettäjäksi haukutaan :´(
Pitäsköhän taas välillä vähän löysätä pipoa ja päästää vaikka se Liisa yökylään, ettei aina vaan äijä luuhais niiden nurkissa.