Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehellasi kay tyokavereita yovieraina? Meilla on vahan kiistaa siita, etta saako mieheni tyokaveri tulla ensi viikonloppuna meille yokylaan.

Vierailija
13.11.2007 |

Kyseinen nainen on ollut meillä jo kaksi kertaa tänä syksynä ja kerran mieheni oli hänen luonaan yökylässä keskellä viikkoa. Siitä en kyllä yhtään tykännyt. Arvatenkin meni tyynysodaksi nukkuminen ja hillumiseksi koko vierailu ja sitten oltiin silmät ristissä seuraavana päivänä töissä. Miten osaisin vetää linjan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en millaan jaksa herätä lauantaiaamuna kasilta siihen pomppimiseen ja kiljahteluun viereisessä huoneessa. Usein sanonkin että kattokaa formuloita että saan itse nukkua pidempään. Sekin ärsyttää että pitää sitten herätä laittamaan kunnollinen aamupala ennenkuin sen työkaverin saa ulos. Mitä te muuten laitatte aamupalaksi? Mä yritän aina luoda siitä sellaisen juhlahetken että jäis mukavat muistot vieraallekin. Usein aamupalapöydässä on miehen ja kaverinsa toiveita eli olutta ja HK:n sinistä.

Vierailija
22/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ävät puhallella, kun joka kerraksi pitää useampi paketillinen ostaa. Mies on ostanut myös muutamia stringejä, ettei vaihtovaatteita varten tarvii kovin suurta laukkua. Johdon sihteerin Aunen lempparit on kuulemma ne leopardikuvioiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein aamiaisen jälkeen mies ja kaveri menevät vielä rauhassa leikkimään, kunnes malttavat sanoa heihei.

Vierailija
24/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35

Vierailija
25/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina kun hän on menossa niin veljensä tuppautuu mukaan! se on sitten toisessa päässä vähän noloa kun eivät tätä veljeä oikein tunne. ajatelkaa nyt! kaksi hirveetä korstoa kyllän ja ai että ne juoksee ympyrää iltaisin.

toisaalta mun mies on niin kova puhumaan että on tosi hiljasta kun se on jossain työmatkalla ja yökylässä.

mutta miksiköhän meille ei tule kukaan yökylään? voisiko se johtua siitä että miehen veli haluaa kyläilijän viereen nukkumaan?!

Vierailija
26/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa. Ja jos taas ei ole työn takia niin oletko varma nyt asiasta? Aika erikoiselta kuulostaa enkä montaa henkilöä tiesä joka tuollaisen asian purematta nielisi.

Kummalliselta kuulostaa!

Meillä yöpyy vain meidän molmpien ystävät tai sukulaiset.

Vierailija
27/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

e. Kuulisittepa sen kiljunnan määrän! Mun mies taitaa olla firman paras kummitusjuttujen kertoja!

Vierailija
28/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää toi mies aina välillä kun se on sellanen hellyttävä touhupeppu, aina petailee yövieraille sänkyä ja suunnittelee, mitä sitten tekee kun Liisa ja Maisa tulee meille yökylään. Mutta mä en vaan jaksa sitä että täällä on jotain vieraita nurkissa pyörimässä! Pari kertaa oon myöntyny ja se on kyllä tosi rasittavaa se pitkin yötä jatkuva mylläys ja hihittely. Mitään croissantteja ei tässä talossa kyllä miehen työkavereille aamuisin paistella. Muroja korkeintaan annan.

Mies sitten usein käykin työkavereillaan yökylässä... ihanan rentouttavaa kun saa olla rauhassa kotona sen aikaa ja nautiskella. Mieskin on aina kovin iloisella tuulella näistä reissuista kotiuduttuaan.

Mutta onhan se vähän epäreilua että muut joutuu sitten mun miestä passaamaan enkä vastavuorosesti ota meille ketään...

Vierailija
29/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtökohtasestihan ne soittaa työpaikalta poliisille ja sosiaalitoimeen jos näkevät miehen yksin harhailemassa. mutta todellakin velvollisuutta ei ole. tarkista vaikka TESstä!

ja 36- onko nuo veljekset siamilaiset?

Vierailija
30/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverit yökylässä, puhelinvaihteen Lissu on aika useinkin, sit niillä on pyjamapartyt ja mä paistan lettuja ja annan jädeä. Toisinaan menee vaan niin tohinaksi että pitää koputtaa vierashuoneen seinään. Kun sänky niin pahasti kopsuttelee patteria vasten ja Lissukin uikuttaa, varmaan sattuu joskus kun niin rajusti hupsuttelevat.

Mutta olen aatellut että pitäähän iskän rentoutua Lissun kaa ja sitten töissäkin menee paremmin... Kun on yhdessä virkistytty.

Vierailija
31/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin reippaita ja mukavia tyttöjä kutsun ihan mielelläni kotiin mieheni kanssa askartelemaan. Miehelläni on univaikeuksia ja on ihanaa, että joku toinen valvoo hänen kanssaan yöllä ja minä saan kerrankin nukkua. Hyvin on meillä asiat :)

Vierailija
32/32 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa te vaan kateelliset lehmät hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan