Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokia miehesi ei syö?

Vierailija
13.11.2007 |

Onko miehesi nirso, rajoittaako mitä ruokiat voitte perheesä syödä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jonkinasteinen ongelma silloin, kun itse olin vielä vegetaristi. :)

Vierailija
2/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei pidä rahkasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää enemmän kevyestä ruuasta kuin minä.

Ei tykkää mauttomasta ja " rumasta" ruuasta, joka on tehty huonoista raaka-aineista.

Vierailija
4/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti menee ruoassa, mutta esim. salaatissa ei. Tomaatti pitää siis kypsentää. Sienet ei missään muodossa.

Vierailija
5/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei syö sieniä, äyriäisiä, pinaattia. Mies ei pidä myöskään oliiveista, eikä maksasta ( jauhemaksapihvit käy) ja kaalikääryleetkään eivät ole herkkua, mutta syö kyllä niitä.

Vierailija
6/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaikka mitä.

Vierailija
7/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut maksalaatikkosta ei pidä ja kanaa ei saa olla liian usein. Kunnon liharuoka pitää miehen kuulemma paremmin tiellä.

Vierailija
8/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätemylly et kaikki menee.. vielä ei ole tullut vastaan mitää joka ei uppoais

Vierailija
9/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hänet tavatessani suht kokeellinen kokki. Nyt ollaan muusi ja soosi -linjalla.

Vierailija
10/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä syö tosi hyvällä ruokahalulla liki kaikkea, mutta muutamia ruokia tulee heti mieleeni, mitä ei syö.

mm. verilettuja, pinaattilettuja sekä kesäkeittoa.

Varmasti on muitakin, mutta nuo tulivat nyt heti mieleeni.

Vierailija
11/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavikalasta ei välitä, mutta syö kyllä sitäkin.

Minä olen nirso ja allerginen hänenkin puolesta :)

Vierailija
12/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muutimme yhteen ja mies ilmoitti joka välissä kaupassa, keittiössä, pöydässä, ettei tykkää siitä ja tästä ja että tämä on omituisen makuista ja tuo on pahaa, jne. Söi kuitenkin aina kaikkea ja otti lisää!

Sitten tutustuin paremmin appivanhempiini. Heillä ruokapöydässä ja jääkaapissa oli tasan maitoa, perunaa ja lihaa ja ruokalistalla oli lihaperunamaitoa, maitoperunalihaa ja perunalihamaitoa. Jos lautasen reunalla oli vaikka siivu tomaattia, oli appi aivan poissa tolaltaan.

Viimeksi isänpäivänä kokkasin suvulle. Mies on jo vuosien saatossa jättänyt ärsyttävän tapansa ja syö kaikkea ja pitää kaikesta, eikä enää yritä väittää muuta. Mutta tulipa muistot mieleen, kun appi söi tekemääni halloumi-salaattia ja haukkui salaatin joka suupalan välissä ja sitten otti lisää :D

Vierailija
13/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä syö minäkään, joten sillä ei haittaa. Ainoa miinuspuoli tossa on se että, meidän lapset tykkää kalasta. Syövät sitä sitten mummilassa ja ravintolassa. Kotona en kalaa valmista, en osaa, enkä edes oikein voi sietää kalan hajua.

Vierailija
14/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kaikkea =)

Vierailija
15/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä en syö minäkään ja jälkimmäistä vaikka ämpärillisen :)

Vierailija
16/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pidä tillilihasta, maksalaatikosta, kaalikääryleistä, veriletuista eikä silakkapihveistä. Muuten kaikki uppoaa.

Vierailija
17/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään juurikaan vihanneksia, perussalaattia ruoan yhteydessä kyllä, mutta ei wokkivihanneksia tms. Sienet ja nilviäiset saa myös unohtaa (en mäkään niitä syö). Ei myöskään mitään valkosipulista (mä kyllä tungen sitä joka ruokaan vähän, muttei esim. valkosipuliperunoita, patonkia..)

Vierailija
18/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika vaivatonta.

Vierailija
19/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö kasviksia eikä vihanneksia, koska on kuulema pupun kanssa sopimus, että pupu syö ne. Myöskin sika- ja kana-ruoat on hänen mielestään ala-arvoisia ruokia (entinen naudanlihakasvattaja!). Ainoastaan peruna-, makkara- (B-luokan makkara!! A on kelvotonta kuulema!!), naudanliharuoat kelpaavat. Että laita näistä sitten monipuolinen ruoka-ateria...!!

Vierailija
20/27 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kiellettyjen listalla ovat:

- silakkalaatikko

- hernekeitto

- kalakeitto

- Lihapata (vaikka mistä fileestä tehtynä) ei käy, eikä keitetyt kuorelliset perunat.

- Ruisleipä

- Perinteiset suomalaiset ruoat kuten imelletty perunalaatikko, kinkku, ja punajuuri missään muodossa ei käy.

- Keitoista ylipäänsä jättää liemen syömättä.

Mutta yllättäen sillipurkin saattaa vetää sellaisenaan kokonaan, nakit kylmänä, pitsan kylmänä, graavilohta ja sushia rakastaa.

Pitää intialaisesta ja aasialaisesta ruoasta. Paljon mausteita.

Liha jos se on mureaa filettä.

Kasvisruokia syö myös hyvin mielellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän