Paras keino vaikuttaa median tasoon, on olla ostamatta niitä iltapäivälehtiä!
Ja opettaa lapsilleen etteivät hekään niitä osta tai lue!
Paskaa paketissa!
Minä sain ketjukirjeen, että käy allekirjoittamssa vettomus, että iltapäivälehdet kirjoittaisi asiallisesti, en mennyt koska TIEDÄN, että niin kaunan kun niitä ihmiset ostaa ne myy.
Eli äänestäkää jaloillanne, kiitos!
Kommentit (11)
Kuvalehtiä voin ostaa joskus. Voin lukea myös noita lehtiä, joita en osta, jos jossain esim kahvilassa sellainen on. Tärkeintä on ollla tukematta ko lehtiä taloudellisesti. Lukea kannattaa, kun kohdalle osuu, jotta ymmärtäisi missä mennään noissa lehdissä. Ei ole jutut ainakaan parantuneet vuosiin...
koska julkaisevat seksi-ilmoituksia. Harvoin iltasanomiakaan. En ainakaan kohu-uutisten takia.
miksi maksaisin uutisista joita en halua tietää. mikä oikeus minulla edes on tirkistellä omaisten tuskaa, mielestäni jopa tv-uutiset menivät liian pitkälle uutisoinnissaan. kaikki joita asia oikeasti kosketti osasivat mennä tapahtumapaikalle, minun tuttavia siellä ei ollut. luulisin että paras tapa tällaisissa tapahtumissa olisi että uutisoitaisiin, että tuolla sattui valitettava välikohtaus ja piste. Auvinen ihan tasan tarkkaan tiesi tulevan mediahässäkän ja sitä myös halusi. en myöskään usko että surmattujen omaiset haluavat surustaan koko kansanjuhlaa ja naapureiden tilitystä " auvisten omituisesta käytöksestä" .
Kuule yksi ainoa uutislähde ei nykyaikana oikein riitä, vaan valistunut ihminen seuraa kyllä useampaa.
T. eräs PELKÄN hesarin lukija aikakausilehdistä. Lisäksi tilaan myös harrastelehtiä, Tiede ja Hyvä Terveys sekä Ursasta tulee jäsenyyden ansiosta Tähtitiede lehti.
kuin iltasanomissa. Minusta iltalehti on aina pienen ihmisen asialla ja on parantunut koko ajan. Jutut pitävät paikkansa ja ovat ihan hyvin kirjoitettuja.
Vierailija:
kuin iltasanomissa. Minusta iltalehti on aina pienen ihmisen asialla ja on parantunut koko ajan. Jutut pitävät paikkansa ja ovat ihan hyvin kirjoitettuja.
Ei kannata missään nimessä ostaa iltapäivälehtiä, jotka mässäilevät ihmisten surulla ja tuskalla!!!!