Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi lapsettomuuspalsta on ihan perseestä!

Vierailija
12.11.2007 |

Yritin innokkaasti yhtyä yhteen pinoon, mutta siellä vaan jotkut ennestään tutut piinistelykaverit (?) kommentoi toistensa juttuja ja tsemppaavat toisiaan. Kun yrittää jotain kysyä, ei kukaan vastaa. Täällä sentään saa kysymyksiinsä vastauksia. KIITOS teille!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön av!

Vierailija
2/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syvältä on minunkin mielestäni. Pitää olla ylilipevä, kommentoida jokaista toisten vatsan kipristystä ym. jotta pääsee sisäpiiriin. Muuten olet nobody, jonka viestejä ei noteerata mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kärsin lapsettomuudesta 3 vuotta, ja se oli rankkaa aikaa, mutta silti...

Vierailija
4/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yhdessä pinossa ja kerroin olleeni alkionsiirrossa viime viikolla. Kysyin myös muutaman kysymyksen. Yksi vastasi sivulauseessa, ettei osaa vastata kysymykseeni ja muu vakkarijengi hehkutti, kuinka ihanaa, kun näistä tutuista joku pääsi piinailemaan kanssaan. Minä en ollut selvästikään sopivaa piinailuseuraa tai minua ei ainakaan noteerattu mitenkään.

Oliskohan toi kaksplussan touhu tosiaan jotenkin fiksumpaa?

Vierailija
5/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pthyi!

ollaan me normaalit, lapsia tekemään kykenevät täällä puolella:))

Vierailija
6/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin vertaistukea ja apua konkreettisiin kysymyksiin, mutta ei heru mitään.

Vierailija
7/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pthyi!

ollaan me normaalit, lapsia tekemään kykenevät täällä puolella:))

Vierailija
8/16 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa huomanut, siksi en jaksa siellä enää käydäkkään.

Vierailija
9/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikänä ymmärtänyt tätä tarvetta pinoutua johonkin kuukausien mukaiseen (tai muullaiseen) pinoon ja siellä kysellä. Siellä on meininki vaan se, että pitää muistaa mielistellä jokaisen vatsankipristelyt ja kertoa omat mummonkissankaiman tiedot myös. enhän minä edes muista kaikkien nimimerkkejä, saati jaksa kommentoida vaikka olisi kuinka kommentoitavaakin kaiken sen epäolennaisen joukossa.

Vierailija
10/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus, Vauvakuume ja Odotuspalstat saa huvittuneesti hymyilemään. Siellä on sisäpiiri ja oma kieli joka ei totisesti avaudu edes sanakirjan kanssa.

Tappelut ovat tavallisia. En ole koskaan rekisteröitynyt ja kirjoitellut sinne ainoastaan lukenut ja voi että sitä järjen köyhyyttä mitä joihinkin ketjuihin pinoutuu.

Limajutut ja nippailut on oma taiteenlajinsa ja peesailijat nuolee persettä tai ne limat.

Testausten lukumäärä huvittaa kolmen lapsen äitiä joka ei ole koskaan mitään tikkua tai testiä ostanut, tk:sta olen saanut lähetteen kun olen tiennyt olevani raskaana menkkojen poisjäätyä ja asia on pitänyt varmistaa ennen neuvolaan ajan varaamista.

Vierailija
11/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ymmärrän lapsettomia kun oma ainokaiseni sai alkunsa 6 kk:n hoitojen tuloksena. Kyllä siinä muutama tikkukin tuli ostettua ja oviksia bongailtua. Siitä olen ap:n kanssa samaa mieltä, että lapsettomuuspalsta on aika sisäänpäinlämpiävä, erityisesti noiden pinojen ja kaikenmaailman klubien suhteen.

Vierailija:

Testausten lukumäärä huvittaa kolmen lapsen äitiä joka ei ole koskaan mitään tikkua tai testiä ostanut, tk:sta olen saanut lähetteen kun olen tiennyt olevani raskaana menkkojen poisjäätyä ja asia on pitänyt varmistaa ennen neuvolaan ajan varaamista.

Vierailija
12/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä taas ymmärrän lapsettomia kun oma ainokaiseni sai alkunsa 6 kk:n hoitojen tuloksena. Kyllä siinä muutama tikkukin tuli ostettua ja oviksia bongailtua. Siitä olen ap:n kanssa samaa mieltä, että lapsettomuuspalsta on aika sisäänpäinlämpiävä, erityisesti noiden pinojen ja kaikenmaailman klubien suhteen.

Vierailija:

Vierailija
13/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lueskelin palstaa hoitojen aikana ja joskus kyllä tuntui, että oma olo lähinnä vain paheni. Mies käsi laittaa koneen kiinni ja uhkasi jopa irtisanoa nettiyhteyden jos en vähentäisi lapsettomuus-palstailua. Siihen aikaan palsta ei vielä vaatinut rekisteröintiä, joten sinne oli niin helppo kirjoittaa, jutut olivat aika villejäkin välillä. Jälkeenpäin ajateltuna palstasta ei ollut juurikaan apua, senkin ajan olisi voinut käyttää johonkin järkevämpään, vaikkapa ulkoiluun. Varsinkin piinailu oli turhaa, palstaillessa siihen tempautui niin mukaan ettei muuta ehtinytkään.

Joskus tässä sinne vilkaisin ja huomasin sen myös muuttuneen pelkiksi hoitopinoiksi. Muuta keskustelua on aika vähän. Samoin erottelu primääri- ja sekundäärilapsettomiin on aika karkea. Toista jos yrittää niin ei kovin helposti saa keskustelua aikaan.

Vierailija
14/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tele vastaamattomuutta...

oviksen ajlkeisista lammoista??

hei kaikki!

eli te jotka lampoja olette mittailleet/mittailette:

Kuinka korkealle lamponne nousee oviksen jalkeen? Ja nouseeko se kertahurauksella vai ' porrasmaisesti' ?

Itsella lampo nousee pikkuhiljaa ja valilla kavasee 37 mutta ei pysy sen yli. Se on siina 36.8-37.0 valilla.

Mun akupunktiohoitaja sanoo etta sen pitas olla ainaki 37!!! Oletteko siis raskautuneet vaikkei lampo nousis oviksen aj menkkojen alun valissa yli36.9?

Kiitos jos vastailette, vaivaa taa asia....

Annu

Vierailija
15/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ettei terveyskeskuksella ole tärkeämpää tekemistä kuin testailla jonkun raskautta?

Vierailija:

Vierailija
16/16 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palstailin melkoa ktiivisesti tuolla esikoista " tehdessäni" . Silloin ei ollut pinoja ja ryhmiä. Tosin porukkakin paljon pienempi. Kyllä silloin uudet otettiin hyvin vastaan ja palsta oli tosi aktiivinen. Uskoisin, että ongelmana on käyttäjien valtava määrä nykyisin. Helpottaa samassa tilanteessa olevien löytämistä, kun pinoudutaan ja eihän kukaan jaksa olla perillä kymmenien ihmisten vaiheista. Useimmiten kai ne, joiden tilanne lähinnä omaa tilannetta, tulevat läheisimmiksi. Ja lapsettomuushoidoissa tilanteita on niiiiin erilaisia ja kaikki niin pienestä kiinni. Itse en ole vuosiin palstalla pyörinyt, joskus huvikseni selannut hetkenk, mutta en minäkään tykkää tuosta pinoutumistyylistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän