Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö koskaan jotain asiaa mikä teillä on huonompaa kuin muilla?

Vierailija
12.11.2007 |

Mua hävetti ennen suunnattomasti kun oli vanha ja romu auto, nyt ei hävetä enää kun on uusi ja hyvä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en liho.

Vierailija
22/53 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä muut ajattelevat (paitsi he, joita arvostan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonnut kolmessa vuodessa 20kg!!!! En näytä enään ollenkaan " itseltäni" . En voi mennä juhliin ym. pippaloihin kun pelkään että siellä on aina joku joka ei ole nähnyt minua tänä aikana, ja pudotaa silmänsä mut nähdessään ;(((((((

Enkä edes halua l' hteä mihinkään, kun ei mikään vaate istu päälle, namaa on kun............ ym. Parempi jäädä kotiin ja syödä jotain hyvää, kun masentaa.......

Vierailija
24/53 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on aika usein leluja levällään, ja koiran ja kissan karvoja lattialla, vaikka siis imuroidaan joka toinen tai joka kolmas päivä.

meillä ei yleensä ole kahvileipää yllärivieraille. syystä, että jos kaappiin ostaa herkkuja, ne katoavat parempiin suihin ennen kuin suunnittelemattomia vieraita saapuu.

tiskipöydällä on varmaan tiskejä.

olohuoneen hyllyllä on levällään dvd:itä.

jos en ole aikeissa poistua kotoa, en meikkaa, enkä juuri muutenkaan laittaudu. verkkarit, t-paita ja ponnari.. = räjähtäneen näköinen mutsi..

Vierailija
25/53 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ei ole ketään :(

Vierailija
26/53 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen lihonnut kolmessa vuodessa 20kg!!!! En näytä enään ollenkaan " itseltäni" . En voi mennä juhliin ym. pippaloihin kun pelkään että siellä on aina joku joka ei ole nähnyt minua tänä aikana, ja pudotaa silmänsä mut nähdessään ;(((((((

Enkä edes halua l' hteä mihinkään, kun ei mikään vaate istu päälle, namaa on kun............ ym. Parempi jäädä kotiin ja syödä jotain hyvää, kun masentaa.......

Vierailija
27/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työni ja akateemisen koulutuksen puute. Teen huonosti palkattua ja arvostettua työtä, vaikka edellytyksiä olisi ollut muuhunkin.

Vuokralla asuminen. Asumme kälyisessä kerrostaloasunnossa huonolla alueella, kun kaikilla tuttavilla on oma asunto.

Oma itseni. Olen lihonut ja päästänyt itseni rupsahtamaan totaalisesti muutamassa vuodessa.

Oma saamattomuuteni ja laiskuuteni, jonka syytä kaikki edellämainitut ovat.

Ainoat, mitä en häpeä, ovat mieheni ja lapseni.

Vierailija
28/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Joudun käymään Lidlissä ruokaostoksilla

i]

Vierailija
29/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hävetä.

Vierailija
30/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ihan surulliseksi sun viestistä. Jos kaipaat joskus meili ystävää... niin tässä olen

Vierailija
31/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin vajaatoiminnan takia 30 kg. Kun vajaatoiminta todettiin ja aloitin tyroksiini-lääkityksen, olen laihtunut jo 15 kg samoilla syömisillä ja vieläpä puolessa vuodessa. Kohti omaa normaalipainoa siis menen ja nopsaan. Minäkin häpesin painoani ja en voinut tajuta, miksi lihon! Tuntui tosi väärältä syödä kuin hiiri ja silti paisua.

Vierailija
32/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakastan kotiamme, häpeän sitä, sillä se on 75 neliön hitas-asunto. Kaikilla muilla ikäisillämme on joko omakotitalo tai vapaarahoitteinen iso rivari. Hyvässä kunnossa. Häpeän sitä ettei meillä ole varaa isompaan/hienompaan asuntoon,vaikka olemme aika suurituloisia. En yhtään tiedä mihin rahamme menevät, ollaan usein p.a.

Vierailija
33/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme rikkaita, joilla ei ole rahaa... Ulosottomiehen kirjeitä tulee postista harva se viikko, kun emme hoida asioita. Talomme remontit kestävät vuosikausia, kun emme tee mitään nopeasti. Olemme saamattomia nahjuksia.

Vierailija
34/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä vanhoissakin on eroja! Ja moni vanhemmat autot tuomitseva sitten asuu hyvällä omalla tunnolla isossa omakotitalossa, sähkönkulutus hirveää jne.

Vierailija:

Kaverini on kunnon hippi, mutta silti vaihtoi työmatkan pidennettyä vanhan auton pois ja osti diesel-toyotan. Noloa on kuluttaa ympäristöä!

Ökyautot on erikseen, mutta tekstistäsi kuultaa läpi, että kaikki uudet autot on ökyilyä. Minä katsoisin myös sitä, että niillä on turvallisempaa kuljettaa lapsia.

Nimimerkki: Diesel-Astra vm. 2006

Vierailija
35/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla. Alan lähestyä 30v. ikää. Luulen että aika nuori on jos ajattelee jatkuvasti mitä muut, mitä muilla on paremmin jne.

On erittäin vapauttavaa kun ei tarvitse miettiä kanssa ihmisiä ja USKALTAA olla oma ittesä ja elää niin kuin itselle parhaaksi näkee!!

Vierailija:

Ainoa kenen mielipide merkitsee on oman perheenjäsenen.

Autot, talot, vaatteet jne: aivan yksi ja sama mitä muu maailma ajattelee.

Ennen näin vaivaa muiden mielipiteistä, joskus oli jopa " nayttämisen tarvetta" . Onneksi olen päässyt noista tunteista. Tämä on ihanaa ja vapauttavaa. Suosittelen!

Vierailija
36/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä " muilla" onkin sitten hienot velat! Meillä on niin kuin teillä. Vanha talo, huono sisustus ja vanha auto. Eikä mua hävetä. Ei olla otettu suurta lainaa ja tilillä on kivat summat rahaa. Mies tienaa kaks kertaa niin paljon entä mä ja mullakin suht hyvä palkka. molemmat tykätään vaan säästellä ja ostaa osakkeita.

En ymmärrä sellasta rahan haaskausta. Että pitää muille näyttää miten hienot autot ja talot meillä on. vaikka siihen ei etes oikeesti olis varaa!!

Vierailija:

- Joudun käymään Lidlissä ruokaostoksilla

- Mulla ei ole hienoa työtä vaan semmonen duunarihomma, josta ei paljoa makseta

- Meillä on vanha omakotitalo, ja sisustus vähän niin ja näin kun ei ole rahaa ostaa tänne mitään hienoa. Muilla kavereilla on uusi omakotitalo tai rivitalo hienoilla sisustuksilla.

Ihan hävettää toisaalta kirjoittaa tänne edes, koska toisaalta asiani ovat ihan hyvin: on vakituinen työpaikka, on omakotitalo jne. Mutta silti monesti hävettää, kun käydään kavereilla kylässä: Heillä on talot vimpat päälle. Meillä ei ole varaa aina edes maitopurkkiin:(

Vierailija
37/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä tosi nolo tyyppi kun häpeät ex-miestä ja naapureita. en ole koskaan tajunnut sinun tyylisiä ihmisiä jotka jaksaa hävetä toisia ihmisiä. Siskoni ja kälyni ovat tollasia, häpeävät muita. Ja minusta ne on noloja. Häpeevät sukujaan.. ja tuttujaan joilla heidän mielestä ei mene hyvin. Ovat sellasia täydellisyyden tavoittelijoita. Kaikki pitää olla viimesen päälle ja pitää näytellä muille " miten hyvin meillä menee" vaikkei menisikää.

Vierailija:

Joudumme asumaan väliaikaisesti vuokralla eron vuoksi ja minua hävettää maksaa törkyvuokraa. Mutta nyt heti ei ole varaa asuntolainaan.

Häpeän huonosti käyttäytyviä syrjäytyneitä naapureitani kun ystäviä tulee kylään.

Vanhaa autoani taas en häpeä, pitäisin sitä kerskakulutuksena jos toimivan auton vaihtaisin huvin vuoksi uudempaan.

Häpeän ex-mieheni alkoholismia. Välillä tuntuu kuin jotkut pitäisivät sitä minun syynä, vaikka ex joi reilusti jo ennen tapaamistamme, lopetti siksi aikaa kun olimme yhdessä ja aloitti kun liitto alkoi rakoilla.

Vierailija
38/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älkää kiinnittäkö sydäntänne materiaan. Paljon tärkeämpää on, että ihmissuhteet on kunnossa, miksi suremaan ja häpeämään huonoa autoa tai alkeellista sisustusta. Lapset esim. eivät välitä, onko asunto vimpan päälle laitettu, pääasia että kodissa on hyvä ilmapiiri ja mukava ja turvallinen olla, ja ennen kaikkea aikuinen läsnä eikä tekemässä rahaa töissä iltakaudet.

Tässä viisauden siemen! Ottakaa oppia ihmiset!

Vierailija
39/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa turha häpeily, menee turhaa energiaa. Keskittykää tärkeimpiin asioihin. JA uskaltakaa olla aitoja. Keskittykää vaikka siihen mikä saa teidät onnellikseksi. Materiaaliaa ja sotkua on turha hävetä.

Etsikää aito ystävä itselle, ei niitä jotka tulee vain tekemään " tupa tarkastusta" ! Ystävä ei tule katsomaan teidän kotia ja sotkua vain SINUA ja sinun perhettä. Ystävälle on tärkeämpää se että sinä voit hyvin, ei se miltä sinä tai kotisi näytätte. On todella mahtavaa kun on hyvä ystävä! Jokaiselle löytyy varmasti ainakin se yksi!

Vierailija
40/53 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosta itsetunnosta kun tartte hävetä materiaalia. Hävetkää mielummin vaikka huonoa käytöstä, rumia tekojanne ja sanojanne!

Suurin osa häpee omaa kotia tai auto yms materiaalia. Kuinkahan moni osaa hävetä rumaa sanaa jota tuli sanottua puolisolle, kaverille, anopille yms.

Kuinka moni osaa hävetä sitä että varasti kaupasta? Tai tarkotuksella teki toisen kateelliseksi.

Kyllä ihminen vois hävetä ihan muuta kuin sitä ettei omista kaikenmaailman turhuuksia ja krääsää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi