Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita raskaana olevia?

Vierailija
27.11.2007 |

Millaisia kipuja tunnet vatsalla?

Itse tunnen usein menkkamaista jomotusta. Viime yö meni kipuillessa ja valvoskellessa.

Viime tarkastuksessa kuitenkin istukka näytti normaalilta ja vauva liikkuu aktiivisesti.

Voisiko tuo jomotus olla pelkästään kasvuun liittyviä juttuja?

Tämä on toinen raskauteni, mutta en muista mitään tällaista edelliseltä raskausajalta.

Viikkoja 28

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosia tosin, tänään tuli 31 viikkoa täyteen. Mulla juilii kipeästi lanteissa ja alaselässä, se on mulle sellaista tyypillistä ' menkkakipua' ja kuulemma aivan tavallista, kuuluu asiaan kun paikat antavat mahalle periksi.

Miten sulla on muuten mennyt raskaus, kaikki ok? Joko tuleva synnytys ajatteluttaa? Mua hirvittää eniten se, että joudun nyt joulun tai uudenvuodenpyhinä synnärille, esikoinen syntyi 2. tammikuuta ja silloin meni uudenvuoden yli laitoksella..

Vierailija
2/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä tuntuu paljon olevan niin kannattanee olla yhteydessä neuvolaan tai äitiyspoliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkamaista kipua on ollut viimeisen viikon aikana muutaman kerran, enemmän on sellaista jomottavaa kipua häpyluun tienoilla, varmaankin niitä luuliitosten avautumiskipuja tai mitä ne nyt lieneekään. Raskaus on mennyt hyvin, synnytys tosin on alkanut hiukan pelottamaan... (eka lapsi tulossa). Ja vauva potkii välillä niin voimakkaasti että tosissaan sattuu alavatsaan ja kohdunsuun tienoille.

Vierailija
4/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo potkiminen on kyllä melko herkkua jo näillä viikoilla.. Mulla on a-vauva raivotarjonnassa, eli potkii tuohon kylkiluiden alle ja painaa päällään niin, että vessaan pitää mennä silloin kun on hätä, eikä miettiä yhtään! B-vauva on vielä ainakin pää ylöspäin, ja se on ihan kauhean tuntoista kun ' venyttelee' tjtn tuolla mahassa, painaa päätään tuohon tissin alle.. Tulee kyllä istuttua suorassa, heti vauvat protestoivat ja aloittavat armottoman melskeen jos yhtään istun lysyssä! Hyvä ryhti ainakin tästä raskaudesta tuloksena.. :)

Vierailija
5/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee TODELLAKIN istuttua suorassa kun vauva tunkee pyllyään kylkiluiden alle! on tällä hetkellä raivotarjonnassa, toivottavasti ei käännykään enää. On vaan aika eläväinen käveri, öisinkin herään siihen että jalka meinaa tulla mahan läpi.

tsemppiä sulle kaksosten odotteluun!

t: se jolla menossa rv 37

Vierailija
6/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkea hyvää sullekin loppuraskauteen!

Eiköhän tästä selvitä, kun on jo melko lopuillaan tämä odottelu.. Mahaa varmaan tulee ikävä, meidän perhe tuskin tästä enää kasvaa.. :(

Onnellisia odotuksia muillekin! :)

2&7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän