Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen leikkauksesta n viikko, nyt kuumetta. Pitäisikö huolestua vai laittaa

Vierailija
12.11.2007 |

flunssan piikkiin? Mitään muita oireita ei ole. Itse olen kamalassa flunssassa. Toista päivää jo lapsella pelkkää lämpöä. Puoli tuntia sitten otti lääkkeen ja nyt oli kuumetta 37. 3.

Mitään sisäelimiä ei leikattu, vaan katkennut luu korjattiin. Mistä voi johtua kuume ellei flunssaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin tarvita antib. kuurin

Vierailija
2/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo paljon. Onko kipua, punoitusta yms. tulehduksen merkkejä. Seuraa lapsen vointia tarkkaan ja ota herkästi yhteyttä lääkäriin, jos kuume jatkuu ja/tai tulehduksesta on merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en pääse näkemään siihen. Kuinka monta päivää voi olla lämpöä flunssassa ennenkuin nuha, yskä yms alkaa? Ajattelen vain kun yleensä mulla ainakin flunssa alkaa nuhalla tai yskällä, ei koskaan parin päivän kuumeella

Vierailija
4/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolettaa vain kovasti. Niin paljon lapsi on joutunut jo kärsimään viikon aikana.

Vierailija
5/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on mennä lääkäriin, jolloin asia pystytään selvittämään.

Vierailija
6/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soitatte vaikka lääkärille? Ei täällä kukaan katso mistään kristallipallosta.

Vierailija
7/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa kyseessä hyvinkin olla infektio. Flunssakuumeeseen kuuluu myös nuha. Soita sille osastolle jossa lapsesi oli.

T. sh

Vierailija
8/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipsi ei haise. Turvotuskin on laskenut kokonaan.

onko muuten ne " piikit" luun sisällä, tai onko ne ihon ulkopuolella? Entä tietääkö joku miten ne otetaan pois? Pitääkö nukuttaa uudestaan? Soitan huomenna lääkäriin ellei ole nuha yms oireet alkaneet aamulla, ja on vielä lämpöä

Vierailija
9/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on nyt aivan hiestä märkä kun kuumelääke alkoi vaikuttamaan. Eikös kipsin sisältäkin ole nyt ihan märkä? Haava voi tulehtua, kipsi menee pilalle kun kastuu

Vierailija
10/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina kannattaa ottaa yhteys leikanneeseen lääkäriin/osastoon. Sait varmasti kotiutusohjeet, oliko niissä tarkemmin.

Vierailija
11/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteys hoitopaikan lääkäriin, äläkä tyydy jos puhelimeen sattuisi vastaamaan joku " sijaissairaanhoitaja" jonka mielestä ei tarvi lisäselvitellä.

Ehdottomasti voi liittyä leikkaukseen. Joten huomenna asiaa eteenpäin.

Vierailija
12/12 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain niin huolissani lapsesta ja tämä luun katkeaminen oli aika shokki koko perheelle, nyt olen varmasti extrahuolissani jokaisesta asiasta. Soitan heti huomenna lääkärille. Tietääkö joku tuosta piikkien poistosta, miten se tehdään? Tai poistetaanko niitä? Onko ne ihon ulkopuolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi