Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko joku ansaista hieman rahaa? Siivoustyötä tarjolla.

Vierailija
03.11.2008 |

Meidän perhe tarvitsee apua. Meidän asunto on kuin kaatopaikka ja pyykit sen kuin kasaantuu. Olemme pulassa!

Löytyisikö joku, joka voisi tulla laittamaan kotimme kuntoon, huolehtia pyykkien viikkaamisesta ja kaappiin laitosta?

Mieti millä palkalla hyvillä mielin voisit työt meille tehdä. Alkuun menee varmaankin kolme täyttä työpäivää, että kaiken jo kasaantuneen saa kuntoon, ja jatkossa hommia olisi yksi työpäivä per viikko.

Paikkakunta Helsinki.

Löytyykö ihmistä, joka voisi tulla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat yhteyttä sähköpostiini ja olet oikeasti valmis tulemaan meille apuun, niin kerro palkkapyyntösi ja jotain mitä haluat itsestäsi kertoa, vastailen mielelläni myös mahdollisiin kysymyksiinne.

siivoojahaussa@luukku.com

Ei taida vielä toimia.

Vierailija
2/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa laittaa tavaroita paikoilleen, eikä roskia roskiin.

Tuo kolme päivää oli nyt hieman ylimitoitettu aika-arvio ;)

mutta viikoittainen: pyykkienvuorien viikkaus, mahdollisesten silitystä vaativien silitys ja kaappiin laitto, lelujen, tavaroiden ja roskien keräys, tiskien laitto, pintojen ja tasojen pyyhintä, roskien vienti, vessa yms. niin aivan varmasti menee yksi kokonainen päivä. Varmaankin puolitoista kaksipäivää on realistinen ajatus ensimmäiselle siivoukselle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät työtodistukset löytyy kolmenkin siivous/kodinhoitofirman palveluksesta! Ja suosittelijoita varmasti myös. Nyt olen kotiäitinä, mutta pieni työssäkäynti piristäisi todellakin! Toivottavasti löydät tätä kautta hyvän siivoojan!

Vierailija
4/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin me emme varmaankaan kuitenkaan olisi siihen päässyt, kun ei kuitenkaan niin törkeän likaista ole.

Vierailija
5/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelisin tuota projektia itselleni niin en mielelläni ajele autolla Stadiin vaan kulkisin junalla. Tällöin en myöskään saisi kannettua mitään myrkkyjä mukanani.

Vierailija
6/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna-aseman edestä tulee raitiovaunu lähelle kotiamme, ei pitkä matka.

Vierailija
7/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uusi: siivoojahaussa@gmail.com

Tsekkasin, että toimii. Nyt odottelen meilejänne.

Vierailija
8/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun aikaisemmin kirjoittaneet, laittakaa meiliä minulle.

Vierailija
9/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan löytää tällaiseen hommaan ihmistä.

Vierailija
10/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla muuten mutta teidän itsenne pitäis olla jossain poissa kotoa. En ole mitenkään hirveän sosiaalinen ihminen.

Vierailija
11/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urakkapalkka, tuntipalkka, palkkio?

Vierailija
12/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin mielelläni mutta olen Tampereelta,harmi!!Olen kotipalvelun ammattilainen ja pari vuotta siivous yrityksessä ollut töissä,myös ruoanlaitto/lasten hoitaminen sujuu,olen itsekkin kahden lapsen äiti!!

Vierailija
13/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole tarkoitus olla paikalla siivouksen aikana.

Ajattelin maksaa palkkapyynnön mukaan.

Vierailija
14/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousalan kokemusta on ja tarmoa sitäkin enemmän. Millaisella palkalla olitte itse ajatelleet arjen pelastajaanne kompensoida?

Vierailija
15/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla 10e/ tunti pimeenä käteen

Vierailija
16/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites saisin nyt yhteyden teihin ihmisiin, jotka voisitte tulla? Jotta päästäisiin etenemään asiassa oikeasti?

Vierailija
17/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites saisin nyt yhteyden teihin ihmisiin, jotka voisitte tulla? Jotta päästäisiin etenemään asiassa oikeasti?

Vierailija
18/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi siis menee noin kolme työpäivää, että tämän saa kuntoon, jonka jälkeen riittää 1 työpäivä viikossa. Ripeämpi tekee varmasti nopsempaankin kuin päivässä.

Vierailija
19/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis te elämän pelastajat katositte?

Vierailija
20/20 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kolme päivää menee sen siivoamiseen :)

Olen itse opiskelija ja voisin tehdä tyyliin perjantain ja sitten viikonlopun lisäksi. MInulla on myös y-tunnus jolla voin työni laskuttaa ja jolla voitte sitten hakea kotitalousvähennyksen. Veloittaisin kuitenkin vähintään 24 euroa/h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi