3-KUUMEILIJAT, vko 45
Aloitanpa tämän viikon pinon.
Hyvää alkavaa viikkoa ja plussaonnea kaikille! =)
Kommentit (29)
Sanoin miehelle että pidän suursiivouspäivän joten ihan nopsaan vaan täällä pyörähdän :)
Eilen illalla tein sitten sen apteekin testin (oli pakko kun en saanut nukuttua muuten) ja testi ajan jälkeen (kun liuska oli kokonaan kuivunut) näkyi haaleaakin haalemapi haamuviiva. Mies väitti ettei näe mitään (toinen silmä hänellä kyllä todella heikko) ja että kuvittelen vaan. Hajotin testin melkein atomeiksi kun yritin selittää missä viivan näen, mutta kyllä se vaan siellä oli. Ajattelin ottaa testistä kameralla kuvan ja sitten laittaa vähän zoomia peliin että mieskin olisi nähnyt, mutta en saanut kunnon kuvaa. Noh, tässä nyt sitten odotellaan sunnuntaille tai maanantaille että vahviistuuko viiva sitten vai yllättääkö täti ennen sitä.
Anteeksi omanapaisuus, mutta en nyt ehtinyt kummemmin lueskella pinoa.
Mamille tsemppiä myös piinailuun :)
Pihlajankukka yk 2, kp 34/24-31
Olen ihan pihalla kun postiloota teidän jutteluista. Pitkään aikaan en ole ehtinyt käydä lukemassa enkä kirjoittelemassa.
).( Jos nyt omaa napaa vähän kaivelen.
Mulla on nyt menossa kp 13/26-28 ja peittoja on heiluteltu tällä viikolla kolmesti. Jos tänään vielä oltais reippaita lasten nukkumaan menon jälkeen :P
Kävin tässä taannoin gynellä tutkimuksissa, mutta kaikki pitäis olla kunnossa. Epäilin kovasti, että mulla ois myoomia tai vastaavia runsaan vuodon takia, mutta ei onneksi. Nyt sitten vain odotetaan, että pikkuinen masumatkaaja hyppää kyytiin.
:x
Tsemppiä minäkin toivotan teille jokaiselle! toivottavasti saamme mooonta elovauvaa vuodelle 09!
Pihlajankukalla jännää, pidän peukut ja varpaat pystyssä, että haamu vahvistuu kunnon plussaksi :)
Meillä yksi haamu tuolla vetelee unta sängyssänsä.
Harakkahuttu: RFSU:n ovistestit (7kpl) maksoi reilu 10e marketissa, meillä en ole muihin testeihin markettitasolla edes törmännyt. Apteekin digitaalinen testi paljon kalliimpi.
Oikeasti on ihanaa, kun on muitakin, joille nämä vauvakuumeisen tuntemukset ovat tuttuja :)
ON: en sitten hakenut enää lisää ovistestejä edellisten loputtua. En oikein jaksa uskoa oviksen mahdollisuuteen enää tässä vaiheessa kiertoa. Itse epäilenkin, että jostain syystä en aina ovuloi ja siksi kierrotkin saattaa venyä pitkiksi (lueskelin vähän enemmän ovulaatiosta).
Kuten jo aiemmin olen kirjoitellutkin, olen jotenkin ihan maassa tämän vauva-asian kanssa, epäusko valtaa mielen. Tuntuu, ettei mieskään ole enää niin innostunut, ei ainakaan puhu asiasta, kuten esim. viime keväänä.
Eipä auta kuin alkaa odotella tätiä ja siihen voi vierähtääkin vielä pitkä aika.
Bamboe kp 18
Ei saatu ainakaan Isänpäiväplussaa meille... mutta toivoa vielä on.
Testasin aamulla rfsu: testillä. Eli mulla oli "pohjalla" tuo torstaina testattu apteekin testin "roskishaamu". Eli saas nyt sitten nähdä miten käy. Seuraavan kerran testaan vasta ensi viikonloppuna, keskityn nyt tuohon töihin menemiseen ja katsotaan jos onkin vaan stressistä kiinni että on täti myöhässä, tosin en omasta mielestäni ole mitenkään stressaantunut. Tunnetilat kyllä heittelevät ihan laidasta laitaan. Eilen olin tosi kiukkuinen ja sitten yhtäkkiä ihan hyvällä tuulella. Kaupasta tullessani jäin liikennevaloihin hautausmaan viereen ja melkein itku tuli.
Noihin markettitesteihin en enää kajoa, ostan apteekista sen oman testin testaan ensi lauantaina ellei täti tule ja jos tulee nega eikä vielä seuraavallakaan vkolla täti tule menen kyllä labraan. ÄH suunnittelen taas hieman liian pitkälle tätä touhua, mutta kun uskon edelleen kovasti että voisin olla raskaana. Eli jos täti tulee vajoan varmaan maan mutiin suremaan...
No mutta siinä vuodatusta taas pariksi päiväksi.
Pihlajankukka yk 2, kp 36/24-31
Luppoaikana tulin tätä vanhaa pinoa tutkailemaan. =) Valitettavasti teitä tuttuja täällä vielä on =(
Onnittelut mp73!! Paljon tarrasukkia matkaan!! Ja hienoa että olet onnistunut tupakan tumppaamaan, plussa testi on kyllä oikein hyvä motivaattori =)
Vuma ja 2pojanäiti tuttuja myös, toivottavasti saatte kaipaamanne plussan pian!!
Meidän pikku kolmonen on jo reippaan 2 kk vanha pojan jässikkä. Synnytyskin sujui ihan hyvin, vaikkei ihan niin kuin suunniteltiin, mutta pääasia että terve lapsi ja äiti hengissä =) Eikä lääkäriltä tullut kielto neljättäkään tehdä, vaikka kolme sektiota onkin nyt takana, mutta ei vielä oikeesti vauvakuume ole iskenyt ja suunnitelmissa on että lapsiluku on tässä, mutta never say never =)
Mukavaa syksyn jatkoa ja paljon plussa tuulia kaikille!!
-E- ja poju 2 kk
hiljasta täällä suunnalla. edelleenkään ei siis kierroista ym. ole tietoa. kierukan poiston jälkeenhän minulla alkoi kahden päivän päästä vuoto (olikos se nyt se tyhjennysvuoto tms.) joka kesti 6 päivää...
eilen tuli juhlittua pikkujouluissa ja juotuakin tuli, mutta ei niin paljon kuin yleensä. Krapulaa ei ainakaan ole.... huh.
Lasten kanssa annettiin miehelle isänpäivälahjat ja totesinkin miten ihanaa olisi ollut voida sanoa isänpäivänä, että kolmas olisi tulossa...
Minulla olisi kauhea vimma ostaa raskaustestejä ja testailla vaikka joka päivä, että oiskohan vaikka tärpänny, mutta eipä nyt viitti, kunhan saisi kierron ensin selväksi, että olisi jotain hajuu mitä ja millon tapahtuu...
Piiiitkä työpäivä takana. Kp 21 ja ovis oli viime viikon tiistaina 4. päivä. Mitään oireita ei ole havaittavissa. Kuukautisia odotan alkavaksi 19. päivä, mutta tuolla odottelisi testi jolla voisi testata 4 päivää ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää ja se sattuisi olemaan 15. päivä ja mieheni syntymäpäivä! Mutta taidan odotella kuukautisten myöhästymistä etten testaile suotta.
Mum yk1 kp21/29-35
haalea viiva ilmestyi alle minuutissa, voimistui kokoajan ja nyt ihan selvä vaaleahko silminerottuva viiva toisen rinnalla. Iiiks, uutta testiä parin päivän päästä ja täytyy toivoa että nyt tärppäsi melkein 2v. odottelun jälkeen. :)
Onnea kaikille yritykseen.
MP73 Ihanaa näet pikkuisen=) tarrasukkia molemmille matkaan!!!!
Halit mannalle =( Voimia muillekin tädin kohtaamille!
Pihlajakukalle jaksuja piinailuun=)
Muillekin piinailijoille tsemppiä!!
Täällä myös yksi piinaviikkolainen yrittää olla löytämätä oireita ja nauttia pakkaspäivistä, ulkoilusta ja ihan ihyvästä olotilasta!!!! =)
=) Mami kp21