?++? PIKKUKAKKOSET vko 45 (3. - 9.11.2008) ?++?
VIIME VIIKON KUULUMISET..
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (29)
Mahtavaa että tähänkin pinoon nyt edes yks plussa saatiin!
Täällä vietellään vapaapäivää. Eilen kävin juoksemassa pitkästä aikaa. Voi taivas että on kunto taas rapistunu syksyn aikana. Kesällä kun juoksin noin 2-3 krt/vko.
Pitäs lähteä ostaa isänpäiväleivontatarvikkeita ja lahjaa.´Ainoo hetki viikonlopun aikana ku mies on kotona ni voi jättää ton sairaan lapsen sen huomaan.
Ovisoireita odottelen. Uskon et tänään tulevat, kun kp on 13/27. Ja se olis mainio ajankohta sillä pupuiltu on eilen ja toissapäivänä. =)
No mutta oikein hyvää alkavaa viikonloppua!!!!
Soffu
Ihana uutinen Anitalta! Onnea plussauksen johdosta! :) On jotenkin niiiin rohkaisevaa, kun aina välillä joku kertoo muitakin kuin täti tuli-uutisia. Eli kuitenkin raskautuminen on vielä mahdollista ja sitä siis tapahtuu. ;)
Soffu kirjoitti juoksemisesta. Hienoa että jaksat treenata. Mä oon harjoitellut monta vuotta 6-7 krt viikossa, mutta nyt on ollu taukoa, kun aktiiviurheilu loppui polvi- ja selkävaivoihin. Juoksua ei kummatkaan paikat kestä juurikaan, taikka sitten valvotaan yöllä. Mutta kävelylenkillä oon käynyt ja jumpannut. Oma punttisalikin on, mutta se on nyt täynnä remonttitavaroita.... pitäis saada se putsattua niin pääsis rautoihin käsiksi. Tuntuu että hauiskin olis ihan pehmentynyt. :( Vielä lisää omaanpaa... Kun tässä aloittelin jonkinnäköistä syömisten tarkkailua, painoindeksi oli 27,9 ja nyt tänä aamuna 26,7. :) Suomennettuna se tarkoittaa mun kohdalla 3,6 kilon kevennystä. Oon kyllä ihan sairaan tyytyväinen itseeni kun oon jo monta viikkoa jaksanut olla tosi tiukkana syömisten kanssa. Aika epänormaalia mulle. Yleensä oon kompensoinu syömiseni lisäämällä liikuntaa entisestäänkin, mutta nyt kun rempataan kotona, ei aikaa ole tarpeeksi liikunnan lisäämiseen. On ollu pakko vahtia syömisiä. Vielä kun sais puoltoista kiloa pois niin sitten voisin vetää rastin seinälle ja todeta, etten oo lukiovuosien jälkeen painanu yhtä vähän! Miettikääs sitä likat! Ja mä oon sentään jo sairaan vanha, 34 vee! ;-D
Niin ja pupuiluakin pitäis ehtiä ja jaksaa harrastaa... en tiedä mikä on mutta taitaa joku remppastressi vaivata meitä.... energiavarannot jotenki ihan nollassa.
Ritu kp13/26-28 yk2
ANITA
Paljon Onnea plussasta! Tarrasukkia ja ihanaa odotusta!! =)
ON: Tänään loppui menkat kun seinään, jälleen kerran. Ei kyllä haittaa ollenkaan!! =) Eli ne kesti taas sen 4 päivää ja ihan tarpeeks pitkään mun osalta. Nyt siis pääsemme taas uuteen kiertoon! =)
Taidan yrittää saada miehen ahkerammin tuonne makkarin puolelle ens viikon ja sitä seuraavan viikon aikana, niin JOS sattuu taas tämmönen pidempi kierto, nii ei voi ainakaan sen piikkiin laittaa, etteikö olis nuijapäitä "istutettu" tiuhaan!! =)
Olis NIIN ihanaa antaa miehelle tänä vuonna PLUSSA-joululahja. No, sen näkee sit loppukuusta, et onko tärpänny. Nyt koitan OIKEESTI olla stressaamatta tätä raskautumista, mutta senpä näkee taas miten menee..
Nyt menen hakemaan postin ja alan suunnittelemaan, että mitä ruokaa sitä keksis tälle päivälle.
Mut VIIKONLOPPUJA kaikille ja viettäkää ihana Isänpäivä! =)
=) Lisbet, kp 5/27-31 yk 4.
Mulla taitaa saada unohtaa raskaus haaveet.... Äsken kävin vessassa niin pikkusen rusehtavaa vuotoa oli pikkupöksyissä ja masua jomottaa menkkojen tyyliin.... Nyt kun rupeais tuo pe......e vuotamaan kunnolla ja sit loppus niin pääsis uuteen yrittämään... Anteeksi vain noin karkeä teksti, mut ärsyttää...!!!! Tänään on kp32.... Että näkyy nyt heittelevän ihan miten sattuuun.... Mutta tietysti rusehtava vuotohan voisi olla raskauteenkin liittyvää....mutta nyt en kyllä usko siihen.
Anitalle oikein paljon vauva onnea.!!! Toivottavasti kaveri pysyy loppuun mukana.! =)
Lisbet: Nyt sit kunnon pupuilut ensiviikosta lähtien, ilman että on vauvan teko mielessä, niin kyllä se sieltä rakkaudella tulee....=)
Juu täällä sitä ihmetellään edelleen että ihanko oikeesti plussaa näyttää noi testit? juu näyttää ne. Hailakkaa plussaa näytti eilen ja tänä aamuna. Ajattelin huomen aamul viel kertaalleen testata....
Toivottavasti pysyy masussa...
kaikille paljon plussatullia +++++++++++++++
Anitalle paljon onnea plussasta! Joko ehdit syynätä lasketunajan? Ehditkö mukaan heinähattuihin?
-AatuLiina 5+5
vai onko nyt edes lauantai? Siis nyt tuntuu et päivät menee aivan sekaisin ku oon ollu torstaista lähtien kotosalla tän sairaan lapsen kanssa.
Mä kärv istelen täällä hirveissä oviskivuissa. On taas jotenki äärettömän kovat tällä kertaa. No tiedämpähän missä vaiheessa kierto todella menee...
Jep jep, ulos haluttas lähteä mut en tiedä uskaltaako pientä vielä viedä ulos. Eilen illalla ei kyllä ollut enää kuumetta. Toisaalta vois pakata sen rattaisiin ja käydä vähän haukkaamassa happea. Tekis hyvää molemmille!
No mutta se on mentävä hieman jatkamaan isänpäiväkakun tekoa kun me vietetään jo tänään isänpäivää. Huomenna on meillä molemmilla miehen kans työpäivä.
Kivaa lauantaita!!
ANITA
Oikeen paljon onnea plussasta, tarrasukkia masuasukille mukaan sekä ihanaa odotusaikaa!! =) En ole varma, olenko jo onnitellut kertaalleen, heh! =)
SOFFU
Toivottavasti tulis tärppi nyt tässä kierrossa, mahdollisuudethan on hyvät, jos tunsit oviksen ja olitte saanut pupuilut ajoitettua siihen =)
ON: Miehelle annettu Isänpäivälahja, jäi vielä nukkumaan.. Pojan sais kohta viedä päikkäreille, pötköttelee siihen malliin lattialla, että väsy olis. Taidanpas kömpiä miehen viereen sitten itekin nukkumaan hetkex =)
Ens viikon puolessa välissä aloitamme pupuilut, jos sais n. 2-3 päivän välein miehen innostuun heilutteleen peittoja tässä pari viikkoa, niin mahdollisuudet olis aika hyvät saada se ihana joululahja. Ärsyttää, ku kierto heittelee paljon, nii ei osaa yhtään "kertoo", millon ovis ois.
No joo, nyt meen laittamaan poitsun päikkäreille, mutta pupuiluintoa ja plussatuulia teille kaikille sekä Isänpäivän jatkoja!!
=) Lisbet, kp 7/27-31 yk 4.
Anitalle paljon onnea plussasta!! Paljon tarrasukkia matkaan!
Ja muille paljon plussatuulia!