Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten te sitä munaa saattee???

Vierailija
11.11.2007 |

Mua aina niin naurattaa ja totta vie hämmentää, kun kuulen heteronaisten saaneen munaa. Siis mitä ihmettä te silloin touhuatte miesten kanssa:D Musta muna kuulostaa lähinnä niiltä miehen kiveksiltä. Sitten mietin, että miten te niitä hinkkaatte tai niiden kanssa yhdytte. Pitääkö paikkansa?

Vai minkä ihmeen vuoksi sitten sanotte muna, jos tarkoitatte penistä? Tai penistä ja kiveksiä yhtä aikaa. Itse en todellakaan haluaisi " munaa" , sori kun tulee vaan kanat mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain munaa aamulla sängyssä ja hyvää sellaista

Vierailija
2/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kuvaavampiakin tapoja ilmaista miehistä ulottovuutta, jolla voi yhtyä. Siis se muna kuulostaa niin oksettavalta ja käsittämättömältä - miehellä joku epämääräinen muna housuissa, ei kuulosta miehiseltä, vaan impotentilta ja kanamaiselta. Ei kukollakaan mitään munaa ole, vaan kana sen pullauttaa ulos. Muna on munasolu, miten se voi kuvata sitä, mitä vatkaatte???

ihmettelee ap, joka kyllä sinällään ymmärtää, mitä miehen kanssa voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sanoin, että en ymmärrä. Käsitän kyllä, että ihan pokkana te vaan harrastatte seksiä munan kanssa. Yritän vaan saada selvitystä, että millaisella mielikuvalla te oikeen pelaatte, kun mun käsittäääkseeni muna on jotain ihan muuta kuin miehen penis tai ulkoiset sukuelimet yhteensä.

Jotenkin niin kuvottava ajatus, hämmennyn aina, kun heteronaiset puhutte munasta. Siis mitä te niistä miehistä seksuaalisina olentoina ajattelette, jos kerrotte saaneenne munaa??

ap

Vierailija
4/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korva on tottunut, mutta ikinä en voisi itse käyttää " munaa" .

Minustakin munat = kivekset.

Vierailija
5/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on sulle ongelma niin miksi teet siitä ongelman muille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi