Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielakin naurattaa 15v sitten kanninen toilailuni. Olin ollut baarissa ja joku about 10v vanhempi mies yritti iskea. Mina taas halusin vaan lisaa juomista, joten suostuin ottamaan

Vierailija
11.11.2007 |

hänen numeronsa jos tarjoaisi drinkit. Näin sitten tapahtui.

Lähdin baarista kotiin kaveriporukan kanssa ja kotiin päästyäni (vanhemmat pois kotoa, olin about 18-19v) olin kännissä soittanut tälle ukolle, joka asui noin 30 kilsan päässä mun kotoa. Siinä oli sitten neuvonut hänet meille (hänen kaverinsa toi). Simahdin pian puhelun jälkeen ja olin ihan että " mitä helvettiä" kun ovikello soi klo 6 aamulla ja tää ukko seisoi oven takana!

Mulla ei ollut mitään muistikuvaa koko puhelusta, mutta pakkohan mun oli se puhelu ollut soittaa kun se ukko osasi meille korpeen tulla!!!

No ei siinä muuta kuin kävin takas nukkumaan ja sekstattuakin tuli paremman tekemisen puutteessa. Sainpahan siitäkin tyypistä vakipanon oli sen verta taitava vaikke ulkonäössä pahemmin kehumista ollut!

nimimerkki: krapulaiselle kelpaa kaikki ;=)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa nyt juttuvinkki iltalehteen tai johonkin!!

Vierailija
2/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia teini-kännikäyttäytymistä. Mä iskin kerran taksikuskin kotimatkalla, kun tulin baarista pirssillä 8-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatkaan tuollaiset jutut. Saati toisten.

Surulliselta tuntuu jos totta on.

Vierailija
4/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuohan on ihan normaalia teini-kännikäyttäytymistä. Mä iskin kerran taksikuskin kotimatkalla, kun tulin baarista pirssillä 8-)