Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastatkaahan naiset, mies kysyy..

Vierailija
10.11.2007 |

- Kuinka monesti imuroitte/siivoatte? Kuka teillä siivoaa? (jos eläimiä, mainitkaa).

- Kuinka paljon miehenne viettää lastenne kanssa aikaa päivässä, mainitse myös miehesi työajat?

- Mitä askareita miehenne tekee lastenne kanssa?

- Miten miehenne antaa vaimoillenne omaa aikaa, kuinka usein?

- Kuinka usein miehenne tekee ruokaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Kuinka monesti imuroitte/siivoatte? Kuka teillä siivoaa? (jos eläimiä, mainitkaa).

Imuroidaan kahdesti viikossa, kerran viikossa kunnon siivous. Minä (vaimo) siivoan.

- Kuinka paljon miehenne viettää lastenne kanssa aikaa päivässä, mainitse myös miehesi työajat?

Jaa-a. Mies töissä noin 12.30-22.00. Viettää lasten kanssa 5 - 30 minsaa. Eikä sekään koskaan yhtä jaksoisesti.

Ei mitään.

Kerran viikossa kun mun pitää vielä vanhin lapsi harrastukseen, kestää noin 2t matkoineen päivineen. Omaa aikaa ei anna, paitsi joskus antaa mun nukkua tunnin (lue: lapset antaa)

Noin kerran kuukaudessa ja yleensä semmoista pöperöjä jota kukaan muu ei meistä syö.

Vierailija
42/44 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noin kerran viikossa tai kahdessa. Yleensä minä viikonloppuisin tai viikolla.

2-3 tuntia päivässä; työaika n. 10-18.00.

Ulkoilee viikonloppuisin, leikkii iltaisin.

Ei juuri koskaan paitsi ollessaan yksin. Ilmeisesti koska hänellä on vähän vapaa-aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" antaa vaimoillenne omaa aikaa, kuinka usein?"

Silloin kun haluan. Loppujen lopuksi viikolla en juurikaan, koska tiedän, että hänen uransa on pidemmällä. Olen valmistuva opiskelija.

Muuten, kysyit miten tilanteeseen pitäisi reagoida. Ihmisiä on erilaisia, se kai aluksi tulee mieleen. En itse ymmärrä päivittäistä imurointia jne.

Luulen että puolisosi on turhautunut jos on yksinomaan kotiäiti. Eli pistä se tekemään kaikkea hauskaa päivisin ellei muuta: mitä tahtoo jumppaa, shoppailua, nukkumista jne. jos siihen on mahdollisuus.

Vierailija
44/44 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi alle kouluikäistä lasta ja 2 isoa koiraa, toinen vielä kuseskeleva penikka, nyt siivousta normia enemmän. Minä vuorotyössä ja mies 7-15.30 vain arkipäivinä.

- Kuinka monesti imuroitte/siivoatte? Kuka teillä siivoaa? (jos eläimiä, mainitkaa). Imuroidaan n. joka toinen päivä, norm. ainakin 2 x vko. Minä siivoan n. 75% kodistamme, mies imuroi pyydettäessä ja huolehtii keittiöstä pääsääntöisesti sekä koiristamme.

Mies viettää lasten kanssa aikaa paljon, hoitovastuu on fifty-fifty, työni takia. Leikkii lasten kanssa jopa minua enemmän.

- Mitä askareita miehenne tekee lastenne kanssa? Lähinnä organisoi lasten huoneen siivouksen ja auttaa lapsia siinä tarvittaessa.

- Miten miehenne antaa vaimoillenne omaa aikaa, kuinka usein? Olemme molemmat kotihiiriä, mutta halutessani saan omaa aikaa, kuin myös mieheni, asia on ns. ilmoitusluontoinen. Ei mitään ongelmia ollut siitä koskaan.

- Kuinka usein miehenne tekee ruokaa? Vaikeaa määritellä, tarpeen mukaan, työviikollani koko hoitovastuu lapsista on miehelläni eli siis 2vkoa kuussa huolehtii/tekee ruoat päivittäin.

Kiitos, mieheni, olet isistä parhain :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän