Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa! Joulu tulee ja lapsen kummi tulee sen ainoan kerran vuodessa minuutiksi oven taakse tuomaan yhdistetty synttari ja joululahjaa. Muilla nain?

Vierailija
10.11.2007 |

Välit hänen taholtaan ovat kuin jäätä. Vuosia olen laittanut kuulumisia, lähettänyt valokuvia, kutsunut kylään, ehdottanut tapaamista. Kerran vuodessa tulee ja sanoo, tos on kaivatut paketit tms

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilasten vanhempien puolesta ei mitään yhteydenpitoa.

Vierailija
2/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ja kuulumisia on laitettu, mutta häntä ei tunnu kiinnostavan. Ei kysele eikä ota yhteyttä. Tämä kummi kyllä asuu toisella puolella maapalloa melkeimpä mutta onhan netti yms keksitty. harmittaa, mutta toisaalta olen yrittänyt unohtaa koko ihmisen, olkoot jos ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tarvitse tuoda lahjoja, jos kokee kummiuden taakkana.

Vierailija
4/4 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että et halua, että kummius on ikävä velvollisuus hänelle ja että saa tulla käymään joulun tienoilla, mutta ei vain lahjoja tuomaan. Mieluummin aikaa istahtaa kahville kuin kasa pakkopaketteja.



Virherviointeja sattuu puolin ja toisin. Reilua on vapauttaa toinen velvollisuudesta ja järjestää lapsen elämään muita luottoaikuisia.