Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin erota,

Vierailija
02.12.2007 |

mutta en riistää lapsilta kotia ja isää. Meillä on niin hyvä perhe, mutta parisuhde perseestä. En saa mitään keskusteluyhteyttä mieheen, en yhtään mitenkään. Mä en jaksa, kun se on tollainen juntti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasten takia en halua erota

Vierailija
2/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt pistää asioita puntariin. Lasten kannalta " hyvää ikää" erota ei olekaan, sen todistivat vanhempani jokunen vuosi sitten. Taidan kuitenkin jäädä vielä, koska raha tulisi olemaan tosi tiukalla (asuntoa maksettu vasta vuosi), lapselleni ei olisi hoitopaikkaa öisin (mulla vuorotyö) ja...niin, jospa tästä suhteesta saisi vielä toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää kahdestaan reissuun, jossa on sitten pakko jutella monta päivää peräkkäin kahdestaan. Siinä tulee väkisinkin juteltua tärkeistäkin asioista.



Tai sitten menkää parisuhdekurssille tai -leirille. Jälkimmäisissä on lastenhoitokin järjestetty.

Vierailija
4/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei suostunut lähtemään parineuvontaan eikä suostu lukemaan mitään hankkimiani kirjoja.

Paljon vikaa minussakin, mutta kauheasti haluaisin olla mieheni kanssa. Alkaa vain olla mitta täynnä.

Vierailija
5/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tajuaa että isi ja äiti ei enää tykkää toisistaan.. ero siis parempi.

Vierailija
6/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa vielä yrittää jos ei mitään kamalaa vikaa miehessä ole ja jotain tunteita on. Ei se yleensä vaihtamalla parane, ja voi olla että kun lapset kasvavat ja elämäntilanne muuttuu, alkaa parisuhdekin taas tuntua paremmalta.