Lue keskustelun säännöt.
Osittainen hoitovapaa- ansiopäivärahan suuruus?ov
10.11.2007 |
Hei,
jos jää osittaiselle hoitovapaalle esim. ½ vuodeksi ja tämän jälkeen joudun työttömäksi, niin miten päiväraha silloin määräytyy? Tuleeko siis työttömyyttä edeltävien 10 kk mukaan ja pitää silloin sisällään osittaisen hoitovapaan pienemmän palkkakorvauksen vai jätetäänkö tämä tulonalennus huomioimatta ansiosidonnaista pvrahaa määriteltäessä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla