Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä kenelläkään ollut aivotärähdystä ?
Kommentit (4)
Noin viikon ajan oli päänsärkyä, väsymystä ja huimausta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin aika kovassa humalassa. Sairaalan vietiin mut tikattavaksi.
Aamulla oli kova krapula - ja pää kipeä.
Ambulanssi vei minut sairaalaan, mutten voi millään muistaa, kauanko siellä olin, tai kauanko oireet kestivät. Oksennusta oli.
; )
sorry, oli pakko....