Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahiaikoina tiedossa taas paljon pettamisia. Kuinka aiot selvita omalta kohdaltasi? Pikkujouluaika tulossa ja ne juhlat saavat monen isan ja aidin paan sekaisin.

Vierailija
10.11.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on armeijassa töissä. Siellä ei paljoa naisia näy... (nuoremmissa kyllä) :-)

Minä taas olen töissä firmassa, jossa on pelkkiä naisia.

Hyvin menee!

Vierailija
2/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä petti mua, mutta ei siihen tosiaan mitään pikkujouluja tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihmiset eivät tajuakaan, kuinka paljon uskollisiakin on =)

Vierailija
4/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tilastojen kertomaa. Miehet varmaan sitten keskenään, vai, ... ;)

Vierailija
5/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en petä, vaikka mikä olisi - särmää löytyy vaikka niille heikoille jakaa ;D

Vierailija
6/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies on armeijassa töissä. Siellä ei paljoa naisia näy... (nuoremmissa kyllä) :-)

Minä taas olen töissä firmassa, jossa on pelkkiä naisia.

Hyvin menee!

kukaan heteromies ei tee hommia armeijassa, varsinkaan sillä naurettavalla palkalla. se on vähintääkin piilohomo, tykkää katella nuoria poikia suihkussa ja käskyttää niitä,heh

Vierailija
7/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos haluaa pettää, niin tod. näk. toteuttaisi sen muualla kuin pikkujouluissa, joten...Ihan sama. Ja jos mies pettää, niin se pettää. Mies joka ei taatusti petä, ei petä missään tilanteessa. Ja pikkujouluthan on maailman tyhmin tilanne pettää, taatusti jää kiinni.

Vierailija
8/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tilastojen kertomaa. Miehet varmaan sitten keskenään, vai, ... ;)

[/quote]

Tajuatko, että yksi ja sama nainen bylsii useamman pettäjän kanssa. Näitä naisia kutsutaan h........, jotkut ottaa maksun, toiset ei.

Vierailija
9/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Toinen absolutisti-

Vierailija
10/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kukaan heteromies ei tee hommia armeijassa, varsinkaan sillä naurettavalla palkalla. se on vähintääkin piilohomo, tykkää katella nuoria poikia suihkussa ja käskyttää niitä,heh

Vierailija
11/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen iskenyt silmäni erääseen mieheen joka työskentelee armeijassa. Toivottavasti on kuitenkin hetero, koska aion hänet itselleni saada.

Vierailija
12/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikan pikkujoulut ovat tylsä tapahtuma, jossa syödään vähän porukalla ja tullaan kotiin. Minun työpaikkani miehet taas tuskin pettävät ketään - heidän arvomaailmansa tuntien. Ja mitä meihin itseemme tulee, niin pettäminen ei sovi kummankaan ajatuksiin ja jos siihen kuitenkin sortuisi, ei taatusti pystyisi pitämään asiaa salassa puolisolta.

Vierailija
13/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan ei ole yksiäkään pippaloita joihin pitäis mennä.

Vierailija
14/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä juuri kysyttiin kuinka monta partneria oli ollut ja naisilla oli KESKIMÄÄRIN ollut vähemmän partnereita kuin miehillä. Selitäppä tämä !

Vierailija:

Tajuatko, että yksi ja sama nainen bylsii useamman pettäjän kanssa. Näitä naisia kutsutaan h........, jotkut ottaa maksun, toiset ei.

Vierailija
15/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on helppo vastaus. Miehet leventelee suhteillaan ja pistää vähän ylimääräistä. Haluavat olla " mahtisonneja" . Vastaavasti naiset kaunistelevat, ettei tuli h****n mainetta ja hilaavat lukuja alaspäin.

Sama pätee kuulemma alkoholinkäyttöön.

Vierailija:

Siinä juuri kysyttiin kuinka monta partneria oli ollut ja naisilla oli KESKIMÄÄRIN ollut vähemmän partnereita kuin miehillä. Selitäppä tämä !

Vierailija:

Vierailija
16/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin:

Mieheni palkka on yli 4000 e/kk, minun mielestäni se ei ole naurettava.

Toiseksi se ei näe nuoria poikia suihkussa, koska

a) pääesikunnassa ei ole nuoria poikia

b) pääesikunnassa ei kukaan koskaan käy suihkussa kuin kuntosalilla

c) pääesikunnassa hän on majurina sillä alemmalla portaalla ja hän on se, jota everstit ja kenraalit käskyttävä.

Älä siis puhu, ellet asioista tiedä.

3

Vierailija:

Vierailija
17/17 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan